Geen afbeelding bij mms na ios 4.0(.1) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na het updaten van iphone 3GS (no jailbreak) het probleem dat ik wel een bericht als mms kan verzenden, maar zodra ik er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen afbeelding bij mms na ios 4.0(.1)
Ik heb na het updaten van iphone 3GS (no jailbreak) het probleem dat ik wel een bericht als mms kan verzenden, maar zodra ik er een afbeelding bij doe kan ik hem nier meet verzenden.
Ik heb al geprobeerd om alle instellingen weg te halen, mms berichten uit te schakelen, uit/aan en dan alles weer invoeren maar het probleem blijft. Operator: Vodafone Instellingen: ------------ APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone Mms --- APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl Proxy: 192.168.251.150:8799 MMS-grootte: 61440 MMS UA: {niet ingevuld} Tethering (is niet ingeschakeld!!!): APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
mms, mms instellingen, vodafone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen gamecenter bij update naar ios 4.0 | Raikonen1 | iPhone Games | 3 | 21-06-10 22:50 |
Afbeelding bij netwerknaam | sannetjeislief | Ringtones en Wallpapers | 27 | 12-06-10 14:40 |
Afbeelding van contact bij berichten | Schepe | iPhone algemeen | 6 | 05-01-10 14:49 |
mms afbeelding niet te vinden | vdleeke | Archief | 1 | 11-03-08 10:33 |
MMS - Afbeelding selecteren? | DertKesh | iPhone algemeen | 1 | 16-01-08 23:42 |
|
|