Gps Chip iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voila, Zo juist ook eens wat gps geprobeerd en wat mij opvalt is dat ik onmiddelijk een fix heb nu (op mijn 3G durfde dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gps Chip iPhone 4
Voila,
Zo juist ook eens wat gps geprobeerd en wat mij opvalt is dat ik onmiddelijk een fix heb nu (op mijn 3G durfde dat nog wel eens duren). Het Gps signaal was steeds accuraat en niet weggevallen, het lijkt wel alsof er een betere chip inzit. Nog mensen met deze ervaring? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien komt het omdat de attenne nu aan de buitenkant zit ipv binnen in de iPhone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
GPS zou nu dus geen probleem mogen zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu kan je er echt mee navigeren, vroeger vond ik dat niet kunnen (3G en 3GS) had brakke gps ontvangst, zeker in de stad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Met de 4 vandaag niet 1 keer weggevallen. Helemaal top die nieuwe Gps chip! |
|
||||
|
||||
Ik heb inderdaad het zelfde gemerkt. Ik heb vanochtend mijn Iphone gekregen en direct een aantal apps getest hierop. Een daarvan van Nvigon. En dit is merkbaar beter. Sowieso word alles veel sneller berekent en ook het GPS signaal werkt echt perfect !!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ov chip achter iPhone | hakkie05 | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 22:29 |
Gps op iphone 2G via chip?? | Digi | Archief | 12 | 26-06-09 22:11 |
Gps op iphone 2G via chip?? | Digi | Archief | 1 | 08-09-08 22:49 |
Hardware: iPhone krijgt GPS-chip van Broadcom | iCulture | iPhone Navigatie | 5 | 01-06-08 17:32 |
|
|