iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Windows Live Hotmail toevoegen aan iPhone Mail (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/664-windows-live-hotmail-toevoegen-iphone-mail.html)

FFWD 07-10-07 16:22

Windows Live Hotmail toevoegen aan iPhone Mail
 
Nog een tip voor Hotmail gebruikers: How to Access Free Windows Live Hotmail in iPhone Mail.

Ik heb voor de IMAP methode gekozen en het lijkt goed te werken

iCulture 07-10-07 16:31

Mooie tip, maar voor de duidelijkheid toch maar even verplaatst naar E-mail :)

pontifex 08-10-07 00:45

Ik krijg het nog niet helemaal werkend. Als ik de instructies volg (aanmaken account bij Izymail lukt wel) kom ik bij het volgende:

Enter your Windows Live Hotmail or MSN Hotmail password under Password.
Tap Advanced.
Enter "_Sent" under Sent Mailbox.
Type "_Trash" under Deleted Mailbox.


Maar bij de Imap instellingen staat geen optie advanced! toch?

EDIT: oplossing is eerst op Save drukken, dan eindeloos wachten en 'without SSL' selecteren. Daarna kan je Advanced aanpassen

pontifex 08-10-07 01:51

Werkt inderdaad perfect.

Enige probleem is dat je Izymail account (wat je hiervoor nodig hebt) maar 20 dagen geldig is.. zo Free is het dus niet. Bestaan er andere sites waar je het gratis kan laten doorsturen naar POP3? Het wordt sowiezo eens tijd dat Hotmail gratis POP3 gaat aanbieden..

FFWD 08-10-07 09:31

Wat betreft die 20 dagen: Daar had ik even overheen gelezen. Misschien toch maar forwarden naar een GMail accountje.

pontifex 08-10-07 10:42

gmail ondersteunt webmail (hotmail) niet, alleen pop. Maar voor die $1.50/maand is het misschien wel de moeite te betalen..

Nilles 08-10-07 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pontifex (Bericht 5283)
gmail ondersteunt webmail (hotmail) niet, alleen pop. Maar voor die $1.50/maand is het misschien wel de moeite te betalen..

Ik neem aan dat er bedoeld wordt om al je hotmail naar de Gmail te forwarden. Dat kan wel als het goed is aangezien het voor Gmail niet uit moet maken waar de mail vandaan komt.
Zolang Hotmail het maar goed vindt dat je forward.

pontifex 08-10-07 13:10

je kan wel eenmalig al je mail forwarden, maar vgs mij kan gmail niet de nieuwe hotmail voor je ophalen. Kijk maar eens bij die instellingen in gmail

sjowol 15-10-07 13:41

izymail kost je nog geen 10 eur per jaar.. ik doe het ervoor hoor, werkt als een trein!

pontifex 15-10-07 14:03

ik heb het ook net besteld. Was iets meer dan 15 euro kwijt incl. Belasting voor een jaar. Je moet wel opletten dat het stilzwijgend verlengd wordt.

Sandrino 20-10-07 23:24

Iberry, dé oplossing én gratis?
 
Zou de applicatie die je onder de onderstaande link kan vinden de oplossing niet zijn? Volgens mij wel, én ze is gratis! Heb 't al getest maar het enige probleem is dat 't mij persoonlijk nog niet lukt om de app. zelf aan te maken, hopelijk komt deze applicatie snel bij de installer te staan!

http://www.iphoneclub.nl/2481/iberry-toegang-tot-exchange-owa-vanaf-je-iphone/#more-2481

Greetz

Sandrino

Sandrino 21-10-07 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sandrino (Bericht 8115)
Zou de applicatie die je onder de onderstaande link kan vinden de oplossing niet zijn? Volgens mij wel, én ze is gratis! Heb 't al getest maar het enige probleem is dat 't mij persoonlijk nog niet lukt om de app. zelf aan te maken, hopelijk komt deze applicatie snel bij de installer te staan!

http://www.iphoneclub.nl/2481/iberry-toegang-tot-exchange-owa-vanaf-je-iphone/#more-2481

Greetz

Sandrino

Foutje van de firma! Bij nader inzien denk ik dat een exchange webmail nogaltijd niet hetzelfde is als een windows live hotmail zo dus denk ik dat deze applicatie dan toch niet dé gratis oplossing zou zijn voor wat ik nou net zoek...

Cheers Iphonelovers

Vmachien 11-02-08 15:00

Wat moet ik nu doen om hotmail op mijn iphone te krijgen ?

Champy 11-02-08 22:35

De enige oplossing is safari openen en www.hotmail.com intypen, dat werkt wel ;)

guldanbart 07-05-08 17:19

g mail werkt als een trein, en hotmail moet je voor betalen en "moeilijk" doen. Erg jammer, komt dat omdat hotmail van microsoft is? en denken jullie dat er in de toekomst nog verandering in komt of kan ik maar beter een gmail account nemen?

Kermi 07-05-08 19:08

Ik heb gewoon bij hotmail ingesteld dat hij alles wat hij binnekrijgt onmiddelijk doorstuurt naar mijn gmail, werkt perfect..

ButcherJF 07-05-08 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guldanbart (Bericht 109137)
g mail werkt als een trein, en hotmail moet je voor betalen en "moeilijk" doen. Erg jammer, komt dat omdat hotmail van microsoft is? en denken jullie dat er in de toekomst nog verandering in komt of kan ik maar beter een gmail account nemen?

Betalen?????

Fresh 07-05-08 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guldanbart (Bericht 109137)
g mail werkt als een trein, en hotmail moet je voor betalen en "moeilijk" doen. Erg jammer, komt dat omdat hotmail van microsoft is? en denken jullie dat er in de toekomst nog verandering in komt of kan ik maar beter een gmail account nemen?

Zelfs als je betaalt voor Hotmail Plus krijg je GEEN pop3 of IMAP access.

Bonaventura 08-05-08 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kermi (Bericht 109190)
Ik heb gewoon bij hotmail ingesteld dat hij alles wat hij binnekrijgt onmiddelijk doorstuurt naar mijn gmail, werkt perfect..


dit geprobeert, maar ik mag blijkbaar niet doorsturen naar gmail.com. Hoe heb je dit gedaan?

Fresh 08-05-08 15:19

Ja, je kunt instellen dat er een kopie achterblijft op je Hotmail account.

Bonaventura 08-05-08 15:33

zou je kunnen beschrijven waar ik dit moet doen en wat ik in moet stellen?

zover was ik dat ik de berichten door kon sturen, het bericht uit hotmail verwijderd zou worden en dat ik geen gmail in kon stellen

alvast bedankt,

Gabriel Mulino 09-05-08 12:48

Izymail
 
inderdaad het werkt goed MAAR het gaat hier om een trial versie :cool:

tb158 13-05-08 20:16

Goeie Tip! Was hier al een tijd naar op zoek.

tb158 14-05-08 11:18

Ik heb izymail, maar een probleem;
Kan wel mail binnen halen ( ookal geeft hij de fout kan niet verbinden met in.izymail.com )

Maar ik kan niets verzenden, en dat is toch wel vervelend. Ik krijg hier dezelfde foutmelding: Kan niet verbinden met out.izymail.com

OOOH 18-06-08 19:47

ik heb me aan gemeld voor dat sms alert, (en natuurlijk meteen op geen sms ontvangen gezet)
maar ik kan mijn emails nog steeds niet doorsturen naar een gmail account

hulp nodig.....

gr

RobinHarleman 02-09-08 20:47

Is er niet iemand in de wondere wereld van iphoneclub die ergens bij Microsoft een vinger in de pap heeft om een betaald, maar werkende functie kan aanbieden!?

sjowol 02-09-08 21:55

wat is er mis met izymail dan? werkt toch als een trein? of moet het perse door ms worden aangeboden? ;)

Meijertje 05-09-08 10:11

Zonder enige betaling gaat het momenteel zeker nog niet werken om je email verkeer van hotmail via een andere mailserver gratis binnen te halen via de mail applicatie op je iPhone.
Als je bereid bent om te betalen hiervoor, voor bijvoorbeeld IZI, moet je dat doen, maar voor hoe lang heb je iPhone. Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat nieuwe telefoontjes zo weer in je bezit zijn. Ik ga daarom echt niet nog eens extra betalen voor zo'n dienst, alhoewel het niet veel geld is.

Gewoon hotmail openen via safari kost misschien 30 seconden extra, nog niet eens. Ieder moet zo maar zijn eigen voorkeur hebben

hoithoit 06-09-08 18:14

Werkt perfect heb het net pas ingesteld via Izy maar ben er wel tevreden over. Dus probeer het de eerste 20 dagen wel even uit kan altijd nog een abbo nemen voor een jaar.
Voor wat betreft nieuwe telefoons, ik denk dat er niet snel iets beters komt dan de Iphone misschien wel nieuwe versies maar je kan altijd alle software blijven updaten.

klaverentwee 07-09-08 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobinHarleman (Bericht 182836)
Is er niet iemand in de wondere wereld van iphoneclub die ergens bij Microsoft een vinger in de pap heeft om een betaald, maar werkende functie kan aanbieden!?

Ik heb geen vinger in de pap bij MS, maar weet wel een truukje. Ikzelf stuur mijn hotmail automatisch door naar een gmail account, die ik open op m'n iphone. Werkt perfect en is gratis. Je kunt zelfs op je Gmail account instellen dat je antwoord met je hotmail adres. Enige nadeel is dat je af en toe je hotmail moet openen om te voorkomen dat deze verloopt en om de berichten te verwijderen. Handleiding hoe dit gratis kan staat elders op dit forum, zie:

https://forum.iculture.nl/f18/iphone-internet/f39/e-mail/1787-hotmail-naar-gmail-doorsturen-gratis-truukje.html?highlight=gratis+doorsturen

hoithoit 07-09-08 23:09

werkt idd nog beter en is gratis zoals je zegt alleen af en toe je hotmail een beetje legen maar als dat het enige is is het perfect. Een tip die ook in het andere topic gegeven wordt is dat je de alerts uit zet anders kost het je geld succes allen.

jelmerbosma 30-09-08 20:12

werkt inderdaad perfect!!

Addiction 09-12-08 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 109611)
Ja, je kunt instellen dat er een kopie achterblijft op je Hotmail account.

Dat gaat toch niet? Hotmail zegt dat je enkel kan forwarden naar emailadressen die eindigen op:

- hotmail.com
- msn.com
- Live.com
- or is part of Windows Live Custom Domains.

maartenjr 27-03-09 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Addiction (Bericht 229075)
Dat gaat toch niet? Hotmail zegt dat je enkel kan forwarden naar emailadressen die eindigen op:

- hotmail.com
- msn.com
- Live.com
- or is part of Windows Live Custom Domains.

Inderdaad.. hotmail is stom..

boyan 07-08-09 15:37

Hé, Ik heb de iphone 3Gs maar het lijkt onmogelijk om mijn windows live account van hotmail op mijn iphone te krijgen.
Ik heb inmiddels al veel dingen geprobeerd, veel forums gelezen.
Maar is het mogelijk dat één van jullie een stappen plan kan maken hoe ik het kan doen. Van A tot Z. (elke muisklik haha). die 15 euro wil ik ook wel jaarlijks betalen.

grtz

dendirk 07-08-09 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boyan (Bericht 335112)
Hé, Ik heb de iphone 3Gs maar het lijkt onmogelijk om mijn windows live account van hotmail op mijn iphone te krijgen.
Ik heb inmiddels al veel dingen geprobeerd, veel forums gelezen.
Maar is het mogelijk dat één van jullie een stappen plan kan maken hoe ik het kan doen. Van A tot Z. (elke muisklik haha). die 15 euro wil ik ook wel jaarlijks betalen.

grtz

Al mijn emails van verschillende providers komen binnen op mijn Gmail incl hotmail.
Zo moet ik telkens maar 1 emailadres nazien :)

Majootje 12-08-09 15:39

Ik heb gedaan wat ze hier zeggen, werkt prima tot nu toe :)
http://www.iphoned.nl/tip-hotmail-op-je-iphone/4507/

dus:

Stap 1: Open ‘Instellingen’ op je iPhone
Stap 2: Klik op ‘Mail, Contacten, Agenda’
Stap 3: Klik nu op ‘Voeg account toe…’
Stap 4: Selecteer ‘Anders’
Stap 5: Vul je naam, email (xxx@live.nl/xxx@hotmail.com), en wachtwoord in. En klik op bewaar.
Stap 6: Selecteer POP in plaats van IMAP


Stap 7: Vul nu in de onderstaande gegevens in:
Server inkomende post:
Hostnaam: pop3.live.com
Gebruikersnaam: <jou email adres>
Wachtwoord: <jou wachtwoord>
Server uitgaande post
Hostnaam: smtp.live.com
Gebruikersnaam: <jou email adres>
Wachtwoord: <jou wachtwoord>
Stap 7: Klik op bewaar, en je bent klaar: Je live mail is toegevoegd aan je mail applicatie!

arjanvr 13-08-09 22:46

Hallo allen!

Gelukkig zijn mij alle problemen bespaard gebleven die hiervoor door julie beschreven zijn. Ik voeg zonder problemen mijn hotmail acooutns toe en ik hoef maar 4 gegevens in te vullen: naam, adres, wachtwoord en beschrijving. Dan wordt vervolgens alles geregeld.

Maar nu komt er wel een probleem: als ik een ongelezen bericht op op mijn iPhone, dan blijft deze nog steeds als ongelezen in mijn 'webversie' van Hotmail staan. Ook de verzonden email van mijn iPhone is niet terug te vinden de VERZENDEN map van de 'webversie'. Het omgekeerde gaat ook fout. Wat ik verstuur vanuit de webversie komt niet in mijn VERZONDEN map op mijn iPhone te staan.
De email van mijn iPhone wordt dus niet in zijn geheel gesynchroniseerd met mijn hotmail!

Heeft één van jullie een oplossing voor dit probleem?

sidderke 16-08-09 17:57

Je kan ook een programma kopen zoals mBox Mail. Je betaalt maar 1x voor een programma die ook een zeer handige interface heeft, je moet het niet via Safari doen en je moet ook niet de enorm omslachtige oplossingen vna hierboven verzinnen.
Ik heb het programma voor 4 euro gekocht.
Soms merk ik dat ik een mail verwijder op de iPhone en hij nog niet verwijderd is op de server als ik het thuis check, maar dit komt slechts zelden voor.

Meer info op:

Fluent Factory: mBox Mail - Overview

Rrrobin 09-09-09 10:57

Met POP3 kun je niet synchroniseren, ligt dus aan de techniek (niet aan iPhone).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.