iPhone 4 @ gele schermvlekken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) T moet wel want heb 2 jaar garantie van Mobistar. Gg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dubbel post :/
|
|
|||
|
|||
Ja, oke dat is waar veel suc6 hopelijk krijg je nieuwe. Dit maakt me wel weer bang die kleine probleempjes bij de I4. Je betaalt toch veel voor zo een telefoon achja hopelijk word het snel opgelost en gelukkig is het niet bij alle Iphones.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tenzij ze volledig verdwenen zijn tegen dan, ga ik maandag langs mobistar om te informeren. Vroeger dan maandag kan ik helaas niet... |
|
|||
|
|||
Net terug van Winkel Mobistar (Eeklo) en zal wel over 4 a 6 weken hem terug krijgen.
Ja ik heb hem getoond waar gele schermvlekken zit, toch overtuigde me ni zo of zij wel écht gemerkt hebben of bij herstelling, nogal stress binnenkort of ik hem nieuw krijg of niet!? Best moeilijk in te schatten, mja ik ga positief blijven! |
|
|||
|
|||
Hallo,
na 20 dagen heb ik hem terug ma is eigenlijk splinternieuw en geen problemen te zien! =) Bedankt Mobistar! |
|
|||
|
|||
hehe, we deelden hetzelfde probleem, en blijkbaar ook dezelfde oplossing . ik ben hem ook nét (een uurtje of twee geleden) gaan afhalen. Ook een nieuwe gekregen. Hopelijk geen vlekken meer...
Ik heb er exact 16 dagen op moeten wachten... |
|
|||
|
|||
Geweldig!
|
|
|||
|
|||
Ineens gele vlekken in mijn scherm..
Ik heb sinds vandaag ineens vlekken op mijn scherm heb mijn iphone sinds februari 2011 !!! Hoe kan dit ?
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij hebt nog de mogelijkheid om een deze binne te steken als het echt erg is, ik niet. Ik wilde ook niet omdat het een streep aan de zijkant is, ik kan daar mee leven en ben het al gewoon ook . Hoe da komt is me zelf een raadsel, ik had mijn iphone ook al 6maand en opeens sync ik zoals steeds met de laptop en dan opeens was die gele streep er. Ik denk mss door de warmte mss? Is het echt erg bij u? |
|
|||
|
|||
Nou hinderlijk wel
maar heb garantie dus stuur hem op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gele vlek ontstaan op iPhone 4 | iFajar | iPhone algemeen | 4 | 03-04-11 22:07 |
Gele schijn over iPhone 4 scherm | backfire | iPhone algemeen | 9 | 14-01-11 15:50 |
Gele tint/gloed bij nieuwe Iphone 4 | lennert007 | iPhone algemeen | 3 | 28-11-10 23:15 |
Nog steeds GELE VLEK na 6 weken IPHONE 4 | SPiET | iPhone algemeen | 4 | 20-09-10 09:37 |
|
|