Kopen in UK en direct gebruiken? Hoe? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik overweeg over twee weken een iphone te kopen in Engeland. Kan ik hem dan ook direct gebruiken? Ik heb in Engeland namelijk geen mogelijkheden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kopen in UK en direct gebruiken? Hoe?
Ik overweeg over twee weken een iphone te kopen in Engeland. Kan ik hem dan ook direct gebruiken? Ik heb in Engeland namelijk geen mogelijkheden om mij Itunes te koppelen en heb begrepen dat je hem voor het eerste gebruik hieraan moet koppelen.
Heeft iemand overigens ervaring met kopen in de UK? We gaan naar het Noorden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand die dit weet?
|
|
||||
|
||||
Ze kunnen hem ook in de Apple store activeren als je dat vraagt.
|
|
|||
|
|||
Geen enkel probleem. Zodra je de iphone binnen hebt, zet er een sim in en koppel hem aan je bestaande itunes account. That's all. Heb het zelf ook zo gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 3g kopen in de VS 3G in NL gebruiken ? | ducky | iPad algemeen | 12 | 02-05-10 15:41 |
iPhone 3G kopen in GB gebruiken in NL | smakkie | Koopinformatie Nederland | 21 | 03-12-09 03:19 |
Scooter kopen in nederland gebruiken in belgie | Gamebusters | Archief | 1 | 24-10-09 20:57 |
Iphone kopen in Belgie, gebruiken in Nederland | Remco99 | Overige providers Nederland | 4 | 01-10-09 16:52 |
IPhone kopen in VS, gebruiken in NL | Rufus | Koopinformatie USA | 7 | 20-01-08 02:51 |
|
|