iphone 4 screen protecter en beschermhoesje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik ben opzoek naar een screen protector voor de iphone 4, weet iemand of die al in de winkel verkrijgbaar is? en heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 screen protecter en beschermhoesje
Beste mensen,
ik ben opzoek naar een screen protector voor de iphone 4, weet iemand of die al in de winkel verkrijgbaar is? en heeft iemand een idee waar je die gratis beschermhoes kan krijgen? stond in een persbericht dat je bij aankoop van een iphone 4 ook een hoesje krijgt thnxx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
thanks
ga vanavond even die bumper bestellen die screen protector ziet er wel lelijk uit moet ik zeggen.. met die putjes ff kijken nog |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik had een ZAGG InvisibleShield (voor- en achterkant)voor mijn iPhone 4.
Heb hem er na een paar dagen weer afgetrokken.Het maakt je iPhone gewoon lelijk. En idd, die "putjes" (ik noem het appelsieneffect) is de reden waarom ik hem in de vuilbak gekieperd heb. |
|
||||
|
||||
Ik heb voor mijn 3GS altijd BodyGuardz gehad en ben er vanaf dag 1 fan van. Je ziet er nauwelijks iets van terug, en zodra ik de protectors er af haal, heb ik een gloednieuwe iPhone . De eerste dagen is het even 'schrikken' omdat er dan wat 'bubbeltjes' zijn maar na uiterlijk 4 dagen, zie je hier zowat niets van terug.
Uit mijn eigen ervaring kan ik dus BodyGuardz aanraden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G emergency screen | Dems | Jailbreak | 5 | 16-08-10 17:55 |
iPhone 3g white screen | Sjorss | iPhone algemeen | 0 | 27-03-10 16:15 |
Iphone Lock screen | Nelus82 | iPhone algemeen | 10 | 18-07-09 08:26 |
|
|