Klem tegen uitval Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In bezit van een iphone 3GS kocht ik op deze site een stylus met klem. Toen ik al de problemen las over het uitvallen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klem tegen uitval Iphone
In bezit van een iphone 3GS kocht ik op deze site een stylus met klem.
Toen ik al de problemen las over het uitvallen van de Iphone 4, viel mijn blik op mijn klem. Is dat niet iets voor de Iphone 4. Hij zit er strak om en je heb ook nog een stylus erbij. De klem schuift niet makkelijk en blijft strak zitten. Hij zou perfect de plek bedekken. Je kan de iphone dan goed vastpakken zonder de genoemde problemen. Of is het te makkelijk gedacht (als vrouw van 64).? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is ook de reden dat Apple gratis bumpers uitdeelt! Die zitten ook strak om de iPhone. Warbird |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het indd rubber is maar dat maakt verder niet uit aangezien je met een harde of een rubber case zwz die metalen rand niet aanraakt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uitval verschijnselen | rwflink | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-10-10 13:22 |
Hardware: gps uitval in auto | twerff11 | iPhone Navigatie | 6 | 25-09-09 20:19 |
Muziek: Muziek klem op iPhone | Eduardboon | Muziek, foto & video | 0 | 15-05-09 09:58 |
|
|