Kalender op maandag!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door croiman ik weet waar het zit, maar krijg de omvorming van plist en strings niet goed. kijk hier eens, heb t ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
DateFormats.zip ps. Dit is de site waarmee je plist en string bestanden kunt converteren: Convert Apple Property list from binary to text XML. Ik zelf heb geen programma om de geconverteerde xml bestanden te lezen maar gebruik hiervoor gewoon WinSPC. Hiermee kun je gewoon de geconverteerde bestanden op je eigen computer openen en wijzigen. Laatst gewijzigd door ControlSje; 08-02-08 om 09:53. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja ik had die directory zelf ook al gevonden en al flink doorgespit maar kon het ook niet vinden idd. zal nog eens naar die nb_NO.plist kijken nu. Bedankt voor de hulp, we komen er uiteindelijk wel!
|
|
|||
|
|||
in /applications/preferences.app/ staan wat Date & Time.plist bestanden. en ook talen.iproj . Ik heb net alles afgezocht maar kon niets vinden... Misschien iemand van jullie wel, dat ik iets over het hoofd heb gezien ofzo?!
|
|
|||
|
|||
Had ik ook al bekeken...erg frustrerend normaal gesproken vindt ik dit soort dingen sneller. Maar voor zover ik kan zien staan in de .string bestanden alleen maar vertalingen en in de .plist bestanden de instellingen. Met vrij veel zekerheid is er ergens een .plist bestand die of veranderd wordt na het instellen van de Regionotatie of afhankelijk hiervan is.
|
|
|||
|
|||
ja dat denk ik ook maar welke dan? misschien helpt t als we onze iPhone op belgie zetten en dan de plist files van preferences.app en mobileCal.app gaan bekijken?
|
|
|||
|
|||
in system/library/PreferenceBundles/MobileCalSettings.Bundle
staat een bestand wat calender.plist heet. Vrijwel bovenaan staat START-DAY . Moeten we daar iets mee doen??! |
|
|||
|
|||
Heb ik net gedaan...ben bang dat er niet iets wordt gewijzigd in een plist bestand, vondt niet zo snel een bestand die vandaag gewijzigd was. Ik hoop niet dat de afhankelijkheid in een of andere database zit want ik heb geen idee hoe die gewijzigd kan worden.
|
|
|||
|
|||
nee idd. ik ook niet. Enig idee waar die database dan zou staan?
|
|
|||
|
|||
Had ik gezien...omgezet naar belgie en nogmaals bekeken...geen wijzigingen in het bestand
|
|
|||
|
|||
nee idd. kom ik net ook achter.... Ik snap niet waar ik nog zou kunnen zoeken! Misschien dat sjowol of fresh nog een idee hebben ofzo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja nou wordt t wel in een keer n stuk ingewikkelder!!
edit: Waar kan ik dat bestand het beste mee openen? Laatst gewijzigd door sic139; 08-02-08 om 13:20. |
|
|||
|
|||
is iemand nog tot nieuwe ontdekkingen gekomen? Ik niet helaas maar toch denk ik dat we het met een beetje doorzettingsvermogen wel voor elkaar kunnen krijgen!!!
|
|
||||
|
||||
ik heb heel de iphone binnenste buiten gedraait. ik ga nog 1 ding proberen, lukt dat niet, dan stop ik ermee met zoeken. kijken na com.apple.springboard. daarin zijn ook instellingen verwerkt voor alle apps.
|
|||
|
|||
oke, bedankt! ik moet nu weg maar zal vanavond ofzo ook nog ff verder zoeken in sprinboard.app e.d.! Ik hoor wel of je (n)iets hebt gevonden!
|
|
|||
|
|||
com.apple.springboard , waar kan ik die vinden? Misschien een stomme vraag maar ik kon m niet vinden en wil ook nog eens op zoek naar een oplossing!
|
|
|||
|
|||
Ik heb net ook ALLES doorzocht in springboard.app en niets gevonden helaas.... jammer! Vind t trouwens ook wel n beetje jammer dat ik totaal geen reactie van Sjowol heb mogen ontvangen hoewel ik fresh en sjowol meerdere malen gevraagd heb om eventjes mee te kijken....
|
|
||||
|
||||
com.apple.springboard staat in var/root/library/preferences/
daar staan de opstart codes in voor iedere app die je in je iphone hebt staan als ik het juist heb. |
|
|||
|
|||
Ik heb m gevonden en doorspit maar in die codes kon ik niets vinden over de week beginnen met maandag! jij wel? of iemand anders?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
Maandag | stefvangils | Archief | 17 | 16-02-10 14:17 |
Beta 6 van firmware 3 komt maandag | ArB | Archief | 21 | 26-06-09 22:20 |
Kalender week op maandag laten beginnen? | sequence | iPhone algemeen | 21 | 08-05-08 19:35 |
|
|