Ipod touch 2g twijfel overstap 3.1.2 naar ios 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey mensen ik twijfel of ik mijn ipod touch 2g met software 3.1.2 naar ios 4 wil overzetten en dan natuurlijk weer te jailbreaken. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch 2g twijfel overstap 3.1.2 naar ios 4
Heey mensen ik twijfel of ik mijn ipod touch 2g met software 3.1.2 naar ios 4 wil overzetten en dan natuurlijk weer te jailbreaken. Maar wat zijn de voordelen en zo ook de nadelen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze keuze.
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een voordeel is natuurlijk dat je meer mogelijkheden hebt, beter systeem etc. Maar een nadeel is dat een 2G iPod Touch eigelijk te oud is en dus heel sloom wordt
|
|
|||
|
|||
Word hij egt veel slommer?
|
|
||||
|
||||
Je merkt het wel, ik heb dat bij een vriend gezien. Ik kan hem er niet eens opzetten want ik heb een 1G iPod Touch (maar binnenkort iPhone!)
|
|
|||
|
|||
Andere nog ervaring?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zegt iTunes ook dat het niet verstandig is als je op update wil klikken?
|
|
|||
|
|||
Okee dat heb ik nog niet geprobeerd
|
|
||||
|
||||
Dan moet je dat even gaan bekijken en lezen wat er precies staat!
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn ipod touch(2g) geupdate. Ik vind niet dat hij trager is geworden enkel bij het opstarten. Waar ik wel last van heb is dat hij een aantal liedjes niet meer wil afspelen op mijn ipod sinds de update. Zijn er nog mensen met dit probleem en wat kan ik eraan doen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch 3G wil niet updaten naar iOS 4.3(.1/.2) | jojost1 | iTunes | 4 | 24-04-11 17:57 |
Overstap Ipod Touch naar Iphone 4 | Mystery X | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 13:44 |
iPod touch: iOS 4 iPod Touch 2G MC-model | LIL...$uri | Jailbreak | 0 | 08-07-10 22:20 |
iPod Touch 2G 2.2.1 naar iOS 4 en terug? | Stijntjhe | iPhone algemeen | 3 | 27-06-10 18:26 |
|
|