Iphone4 vast in trilfunctie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds woensdag me Iphone 4 uit Engeland. Alles werkte perfect tot vandaag. Ik zette vanochtend me Iphone op toetsblokkering en 5 seconden erna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4 vast in trilfunctie
Ik heb sinds woensdag me Iphone 4 uit Engeland.
Alles werkte perfect tot vandaag. Ik zette vanochtend me Iphone op toetsblokkering en 5 seconden erna schiet de Iphone op trilfunctie en zit daar nu al iets van een half uur in. Beeldscherm is ook zwart. ik heb alles al geprobeerd. Home en Power butten tegelijkertijd ingedrukt. Itunes pakt hem ook niet. Iphone is nog helemaal orgineel. Geen jailbreak of iets dergelijks. Ik weet niet meer wat ik moet doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eens een volledige herstel uitvoeren?
|
||||
|
||||
Probeer je iPhone in DFU mode te zetten en daarna te herstellen via iTunes. Als je de iPhone in DFU mode zet zal iTunes hem wel weer herkennen.
Het is wel een regisseuse oplossing, maar als hij zelf geen enkele reactie meer geeft, zelfs geen hard reset, is dit de meest makkelijke manier om je iPhone weer te reanimeren Als je iPhone in DFU mode staat kan je een herstel via iTunes uitvoeren.
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 07-08-10 om 13:19. |
|
|||
|
|||
Had mijn 2G soms ook last van. Bij mij was de oplossing gewoon de home & powerbutton in te houden en te herstarten.
DFU zal mss wel helpen als niets anders nog lukt. |
|
|||
|
|||
DFU mode werkte ook niet.
Maar na 4.5 uur trillen vond de batterij het wel leuk geweest en was ie gelukkig leeg. Weer opnieuw opgeladen en hij werkt weer perfect |
|
|||
|
|||
Ik heb nu dus hetzelfde probleem als ErnstJ.
Zwart scherm, staat op trillen, en er is niets mee te beginnen. Zal ook moeten wachten tot de batterij leeg is, en dan maar hopen dat hij het weer gaat doen. Ik zou alleen graag willen weten hoe dit komt. Iphone 4 Origineel en nog niet zo erg oud |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vast IP adres en de iPhone4 | KvdS | Wi-Fi | 2 | 16-01-11 14:22 |
Trilfunctie | StreetBiker | Archief | 5 | 27-10-09 21:10 |
trilfunctie | litmanen10 | iPhone algemeen | 10 | 05-03-09 17:29 |
trilfunctie | jnjj72 | Archief | 1 | 13-12-08 12:58 |
trilfunctie | 3Gjoker | Archief | 2 | 08-07-08 19:36 |
|
|