Direct in sleep-mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na wat zoeken en prutsen hoop ik dat iemand het hier weet. Als ik zelf bel en na het gesprek ophang gaat de iPhone niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Direct in sleep-mode
Na wat zoeken en prutsen hoop ik dat iemand het hier weet.
Als ik zelf bel en na het gesprek ophang gaat de iPhone niet automatisch in sleep-mode. Maar als ik gebeld wordt gebeurd dat dus wel, vind ik vervelend worden ;-) Ik heb dit bij meerdere iPhones gezien, is dit normaal eigenlijk? En...is hier een truuk voor om gewoon te keren in Springboard? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je gebelt word zit je meestal al in de sleep-mode... vandaar dat hij hem daar weer terug in gooit.
|
|||
|
|||
Citaat:
Zijn er geen tricks? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipone loopt vast na slide to unlock / uit sleep mode halen | dennisholman | Unlock | 0 | 26-08-10 11:48 |
iPhone valt weg uit sleep mode | Zero | iPhone algemeen | 0 | 10-03-10 19:33 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
Onbereikbaar in sleep mode / standby / slaapstand | wertheimer | Archief | 15 | 10-02-08 00:04 |
Geen e-mail tijdens sleep mode. Is johntool de oplossing? | michaelvdvaart | Unlock [archief] | 1 | 12-11-07 18:30 |
|
|