Iphone met vochtschade kan niet worden gerepareerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had perongelukkig een duik in het zwembad genomen met mijn Iphone nog in mijn zak. Hierdoor reageerde de Iphone niet meer, heb hem eerst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone met vochtschade kan niet worden gerepareerd
Ik had perongelukkig een duik in het zwembad genomen met mijn Iphone nog in mijn zak. Hierdoor reageerde de Iphone niet meer, heb hem eerst laten drogen en na paar weken opgestuurd om te onderzoeken en dan te laten repareren. Kreeg bericht dat die niet meer te repareren is.
Wat moet ik nu doen? Heb nog een abbonoment tot oktober 2011 lopen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
proberen er via marktplaats (of hier) nog een paar centen voor te krijgen.
Als je geen speciale verzekering hebt afgesloten, wordt er niets vergoed. |
|
|||
|
|||
Ik had eens ergens gelezen dat je hem bij T-Mobile kon inleveren en dan een nieuwe kreeg voor een prijs van 250 a 300 euro. Is dat zo en hoe zit dat?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar kunnen ze het beste op jou vragen antwoorden volgens mij.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmailaccount met veranderde wachtwoord kan niet toegevoegd worden! | Natascha8 | iPhone algemeen | 2 | 15-08-11 20:46 |
Iphone Kan Niet Geactiveerd Worden Met Andere Simkaart!!! | Tamer076 | iPhone algemeen | 4 | 03-01-10 02:00 |
iPhone 3G: Kan niet met iphone gebeld worden ook niet na ultrasnow | vandenbossche | Unlock | 5 | 28-06-09 15:51 |
Iphone kan niet worden unlockt met iliberty+ | G_rrtt | Archief | 3 | 08-08-08 18:54 |
|
|