beltoon maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen ? Mijn kleindochter heeft iets ingesproken via de dictafoon op mijn 3g. Nu wil ik van wat zij heeft ingesproken een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beltoon maken
Wie kan mij helpen ?
Mijn kleindochter heeft iets ingesproken via de dictafoon op mijn 3g. Nu wil ik van wat zij heeft ingesproken een beltoon maken, ben al 1 week aan het *****n maar krijg het niet voor elkaar !!! dus Help Help ??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iRinger gebruiken, is nog gratis ook.
Hiermee maak en stuur je je ringtone bestand direct door naar iTunes. Aanvinken bij "Beltoon", syncen en daarna instellen op je iPhone als beltoon. Moet je wel eerst je bestand naar je PC sturen/mailen. weet niet niet of dit zo vanuit je dictafoon kan. Laatst gewijzigd door Dragon; 10-08-10 om 18:20. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beltoon | tim123456 | Archief | 3 | 05-01-11 21:52 |
eigen beltoon maken met .. | redcloud1 | iPhone Apps | 0 | 11-11-10 18:41 |
Beltoon maken in Itunes 9.1.1.12 | KP_10 | Ringtones en Wallpapers | 17 | 08-08-10 22:05 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. | michelbruynseels | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 15:23 |
|
|