Nieuwe iPhone 4 en iOS 4.0.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg zaterdag, eindelijk, mijn iPhone 4.. Nu was ik benieuwd of daar dan automatisch iOS 4.0.2 op geïnstalleerd als ik deze voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone 4 en iOS 4.0.2
Hallo,
Ik krijg zaterdag, eindelijk, mijn iPhone 4.. Nu was ik benieuwd of daar dan automatisch iOS 4.0.2 op geïnstalleerd als ik deze voor de eerste keer aansluit aan mijn computer.. Want dat zou dus betekenen dat iedereen die zijn iPhone 4 vanaf vandaag ontvangt, hem niet kan jailbreaken tot iOS 4.1 (als dat dan al kan..) Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
99,9% zeker dat er bij jou 4.0.1 opstaat.
SHSH gegevens zal je jammer genoeg niet kunnen backuppen waardoor je na een herstel enkel nog 4.0.2 kan installeren. |
|
|||
|
|||
Ok bedankt! Ik zal het zaterdag wel merken.. niks aan te doen..
|
|
||||
|
||||
Ben ik weer even verkeerd. Je kan natuurlijk wel nog je SHSH gegevens bewaren, want je iPhone zal op 4.0.1 draaien
|
|
|||
|
|||
Oh, gelukkig! Mooi, nu nog hopen dat hij zeker op 4.0.1 draait..
|
|
||||
|
||||
Wees daar maar zeker van. die iPhones voor zaterdag zijn al lang onderweg en al voorzien van de firmware 4.0.1.
Het duurt nog wel een weekje of 2 eer ze met 4.0.2 geleverd zullen worden. |
|
|||
|
|||
Ah.. Ja tuurlijk! Dat had ik nog niet bedacht Bedankt weer..
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, nog zeker 2 weken vanuit gaan dat er 4.0.1 opstaat. Ik heb mijn iPhone sinds de 30e van juli, en alleen 4.0 stond er op. Dat terwijl 4.0.1 al 2 weken uit was
Laatst gewijzigd door S¡mon; 12-08-10 om 18:42. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan kloppen. Dan zijn die van week 28 en 29 nog met 4.0 (totaal: 2 weken). En dan in launch week (week 30, 26 juli t/m 1 augustus) begonnen ze met 4.0.1 en dus ook vorige week 4.0.1. En dan deze week beginnen ze vast met 4.0.2
|
|
|||
|
|||
Even ter informatie, bij deze kan ik bevestigen dat ook week 32 zit nog op 4.0.1 zit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS versie op nieuwe iPhone 4 | jant90 | iPhone algemeen | 7 | 06-10-10 20:12 |
iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic | he1 | iPad algemeen | 359 | 27-08-10 17:51 |
|
|