Herstel typen (door te schudden) uitzetten ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht op het forum en via google maar kan het antwoord niet vinden ....,, Komt die: Ik dacht dat het mogelijk was om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstel typen (door te schudden) uitzetten ?
Ik heb gezocht op het forum en via google maar kan het antwoord niet vinden ....,,
Komt die: Ik dacht dat het mogelijk was om de functie herstel typen (als je de iPhone schud) uit te schakelen , echter kan ik het nergens vinden in de instellingen , kon dit in oudere iOS versies nou wel of zit ik er helemaal naast ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
echt niemand ?
|
|
||||
|
||||
Ik heb het programma Activator in de map instellingen staan. Volgens mij met sbsettings meegekomen. (??)
Hiermee kan je van alles aanpassen, wat er gebeurt als je op de sleep knop 1x indrukt e.d. en dus ook wat er gebeurt als je je device schud. Wellicht kan je dan ook de undo uitzetten? |
|
|||
|
|||
bedankt voor het meedenken , maar daar heb ik al tussen gekeken en deze optie zit er volgens mij niet bij
verder heb ik ook nog geen andere oplossing gevonden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
popup na het schudden | purse-o-nality | iPhone algemeen | 4 | 31-10-09 11:48 |
Iphone 3G crasht na schudden | lazbahadir | iPhone algemeen | 0 | 17-07-09 01:41 |
iPhone: iPhone werkt niet meer door abuis herstel door iTunes | reclameman | Jailbreak | 4 | 19-08-08 14:04 |
|
|