//

Update naar 1.1.3, telefoonnummer herkenning

Update naar 1.1.3, telefoonnummer herkenning discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister mijn iPhone (1.1.2 OTB) naar 1.1.3 geupdate via de Installer methode, werkt allemaal prima, alleen herkent hij telefoonnummers uit m'n contacts list niet meer. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-08, 15:04
d_v d_v is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard Update naar 1.1.3, telefoonnummer herkenning

Gister mijn iPhone (1.1.2 OTB) naar 1.1.3 geupdate via de Installer methode, werkt allemaal prima, alleen herkent hij telefoonnummers uit m'n contacts list niet meer.

Heb ze allemaal als 00316xxxxxx opgeslagen maar wanneer ik nu een SMS binnenkrijg staat het als +316xxxxx weergegeven ipv de naam van het contactpersoon.

Handmatig telefoonnummer wijzigen naar +31 werkt wel, maar als ik dat voor al m'n telefoonnummers moet doen dan ben ik nog wel even bezig, iemand enig idee hoe dit sneller kan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-08, 15:20
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Geen snellere methode en een leuk klusje voor de zatermiddag LOL
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 09-02-08, 15:21
d_v d_v is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

had nog niks beters te doen ;/
  #4  
Oud 09-02-08, 15:26
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Volgens mij als je de nl sectie in de UIPhoneFormats.plist uitbreidt er met deze 0031 zou hij de betreffende nummers ook moeten herkennen. Mischien iets sneller als alle telefoon nummers updaten het bestand staat trouwens in /System/Library/Frameworks/UIKit.framework/PhoneFormats

EDIT
1- Ik weet dit niet 100% zeker heb het zelf niet uitgeprobeerd, maar je kunt het allicht met 1 nummer proberen
2- Sorry net uitgeprobeerd...werkt niet... dus toch alle nummers aanpassen ben ik bang voor.


Laatst gewijzigd door ControlSje; 09-02-08 om 15:38.
  #5  
Oud 09-02-08, 15:36
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

als je de handleiding in deze thread gebruikt (ook te vinden in het te downloaden bestand) is de klus in principe binnen een kwartiertje te klaren....vooropgesteld dat je overweg kunt met programma's om via Wi-Fi bestanden op jouw iPhone te zetten etc.

https://forum.iculture.nl/f14/i...-opgelost.html
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoeken naar telefoonnummer ruffian iPhone algemeen 8 28-01-18 19:50
Windows: na Itunes update geen herkenning meer litmanen10 iTunes 0 05-02-10 20:57
Telefoonnummer notatie na upgrade naar 3.0 Milkshake iPhone algemeen 2 30-06-09 13:01
Kan geen telefoonnummer draaien na update Rolf Schijndel iPhone algemeen 5 01-10-08 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.