geluidsprobleem met inkomende gesprekken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,ik heb al lange tijd het volgende probleem:Als er een inkomend gesprek is dan gaat het scherm aan maar er is geen geluid te horen,en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geluidsprobleem met inkomende gesprekken
Hallo,ik heb al lange tijd het volgende probleem:Als er een inkomend gesprek is dan gaat het scherm aan maar er is geen geluid te horen,en hij trilt ook niet.
De telefoon maakt vanaf dan alleen maar een heel zacht geluid over de speakers(nauwelijks waarneembaar)Pas na een respring heb ik weer geluid.Dat gaat een tijdje goed,tot ik na een of 2 bellers weer geen geluid heb.Mijn telefoon is gejaibreaked op 3.1.2 zou daar een bug in kunnen zitten?Heeft iemand een oplossing hiervoor?Alvast bedankt,Marcel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inkomende gesprekken weigeren | archiebunker | iPhone algemeen | 9 | 09-10-13 17:07 |
inkomende sms en gesprekken | pjvanleeuwen | iPhone algemeen | 6 | 09-08-10 17:04 |
Verschil tussen inkomende en uitgaande smsjes / gesprekken | svha | iPhone algemeen | 5 | 15-01-09 21:28 |
contacten in beeld bij inkomende gesprekken | bopbakker | iPhone algemeen | 3 | 12-04-08 16:41 |
Inkomende gesprekken direct op voicemail | HuninK | Unlock [archief] | 9 | 09-03-08 22:52 |
|
|