MMS werkt ineens niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Niets gedaan maar kan toch ineens niet meer MMSen. Ik heb een iphone 3gs 3.1.3 gejailbreaked Mijn instellingen zijn: Mobiele data APN: portalmmm.nl Gebruikersnaam: kpn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS werkt ineens niet meer
Niets gedaan maar kan toch ineens niet meer MMSen.
Ik heb een iphone 3gs 3.1.3 gejailbreaked Mijn instellingen zijn: Mobiele data APN: portalmmm.nl Gebruikersnaam: kpn Wachtwoord: kpn Mms APN: portalmmm.nl Gebruikersnaam: kpn Wachtwoord: kpn MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc Mms-proxy: 10.10.100.20:5080 Maximale mms-grootte: (leeg) MMS UA Prof URL: (leeg) Heb al geprobeerd de instellingen te resetten en opnieuw in te voeren. uit en aan gezet. helpt niet. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nee helaas ik heb het zelfde met de 4g via hi vreemd
|
|
|||
|
|||
Same here, met een 3GS IOS 4.0.1, jailbreak en KPN zakelijk Abo. Heel vreemd want deed het gisteren nog wel met deze instellingen.... wellicht een probleempje bij KPN.
|
|
|||
|
|||
dank ik wacht het ff een dag af maar doet ie het nu nog wel op dit moment
Groet BHP |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt alles vandaag weer met de instellingen zoals deze staan vermeld aan het begin van deze post.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail werkt ineens niet meer?? | MJ1983 | iPhone algemeen | 0 | 25-05-10 12:00 |
3G werkt ineens niet meer. | hellenx | iPhone algemeen | 2 | 22-11-09 13:51 |
Internet via Hi werkt ineens niet meer | nerotje | iPhone algemeen | 0 | 22-09-08 23:34 |
Werkt ineens niet meer | Jasn | iPhone algemeen | 4 | 17-09-08 13:01 |
|
|