iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   GSM-signaal zakt bij 3G verbinding. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/69057-gsm-signaal-zakt-3g-verbinding.html)

Dragon 19-08-10 14:22

GSM-signaal zakt bij 3G verbinding.
 
Mijn GSM-signaal zakt bij het hebben van een 3G verbinding. Dus geen 'Death-Grip' maar gewoon als ik verbinding heb met 3G.

Zonder 3G heb ik de 5 signaal strepen in beeld, met 3G heb ik er maar 2 soms 3.
Met bumper-case en zonder bumper-case.

Hebben meer mensen hier last van.

Simo 19-08-10 14:51

Ik heb dit ook op mijn 3GS. Bij Edge heb ik 5 strepen ontvangst, zet ik mijn 3G aan, zakt dit naar 2.

kal_el 19-08-10 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Simo (Bericht 537408)
Ik heb dit ook op mijn 3GS. Bij Edge heb ik 5 strepen ontvangst, zet ik mijn 3G aan, zakt dit naar 2.

da's heel logisch.
3g masten zijn niet overal geplaatst, er is veel minder dekking met 3G dan met edge.

Simo 19-08-10 15:03

Ik had al zo'n vermoeden, tnx!

hzrcan 19-08-10 15:12

Ik heb het zelfde probleem.

Dejive 19-08-10 15:27

Same here..denk dat iedereen dat heeft..

Dragon 19-08-10 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dejive (Bericht 537462)
Same here..denk dat iedereen dat heeft..

Maar daar hoor je niets over, wel over het vast pakken van de iPhone 'Death-grip'.
Ook heb ik hier (IPC) geen vragen over gehoord, moet dan toch wel meerdere zijn opgevallen.

Maar dan weet ik wel dat je dit standaard mee krijgt met de iPhone en zijn veel besproken antenne.

:mad:

apotheosis 20-08-10 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 537423)
da's heel logisch.
3g masten zijn niet overal geplaatst, er is veel minder dekking met 3G dan met edge.

Inderdaad; dat is ook de enige reden meteen, de dekking is soms om van te bleiten in belgie en ik denk ook wel in nederland enz....

pascalletje 20-08-10 01:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 537492)
Maar daar hoor je niets over, wel over het vast pakken van de iPhone 'Death-grip'.
Ook heb ik hier (IPC) geen vragen over gehoord, moet dan toch wel meerdere zijn opgevallen.

Maar dan weet ik wel dat je dit standaard mee krijgt met de iPhone en zijn veel besproken antenne.

:mad:

Ik heb dat hier ook, met 3G als ik geluk heb 1 streepje ontvangst, en zonder 3G volledige ontvangst.
Dit heeft niets met de iPhone te maken, maar gewoon met het feit dat 3G op een andere frequentie zit en minder goede dekking heeft.

Dragon 20-08-10 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 538111)
Dit heeft niets met de iPhone te maken, maar gewoon met het feit dat 3G op een andere frequentie zit en minder goede dekking heeft.

Had hier bij mijn vorige iPhone geen last van namelijk. Dus heeft het ook niet met T-Mobile o.a. te maken.

kal_el 20-08-10 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 538110)
Inderdaad; dat is ook de enige reden meteen, de dekking is soms om van te bleiten in belgie en ik denk ook wel in nederland enz....

Wees maar blij dat je in belgië woont, onze gsm dekking is 1 van de beste ter wereld. In veel andere landen is het een pak slechter (meestal omdat die landen ook veel groter zijn natuurlijk :p )

pascalletje 20-08-10 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 538195)
Had hier bij mijn vorige iPhone geen last van namelijk. Dus heeft het ook niet met T-Mobile o.a. te maken.

Je vorige iPhone had waarschijnlijk nog een andere firmware erop staan die het bereik niet goed weergaf (teveel streepjes bij slechte ontvangst).
Vandaar dat het nu waarschijnlijk meer opvalt.

Dragon 22-08-10 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 538646)
Je vorige iPhone had waarschijnlijk nog een andere firmware erop staan die het bereik niet goed weergaf (teveel streepjes bij slechte ontvangst).
Vandaar dat het nu waarschijnlijk meer opvalt.

Nee hoor, die had ook FW 4.0.1.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.