iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geen Geluid Bij Beltonen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/6961-geen-geluid-beltonen.html)

dsnijhof 10-02-08 12:17

Geen Geluid Bij Beltonen
 
Hallo mede iPhone gebruikers,

Ik heb een vraag mijn iPhone werkt helemaal naar behoren en draait stabiel op de nieuwe 1.1.3.
Nu heb als enige probleem dat ik geen beltonen meer hoor...
Dat wil zeggen als ik naar instellingen>Geluiden>Beltoon en er 1 selecteer geen previeuw hoor en als ik er 1 selecteer en gebelt word ook niets te horen krijg. Dit wel als ik hetzelfde doe voor een tekstbericht..

Wat doe ik verkeerd..

Groetjes dsnijhof

Maus 13-03-08 08:38

Geen geluid bij beltonen
 
Ik heb hetzelfde probleem, iemand een oplossing???

pevi 13-03-08 08:46

Waarschijnlijk is de ingang van je headsetje vuil.
Stop deze er enkele keren in en uit, waarschijnlijk blijft er daar iets "hangen"!

... er bestaat ook een ringtone fix welke in de installer te vinden is!

Maus 13-03-08 10:51

Dat heb ik geprobeerd, maar helpt niet. Het gekke is dat de speaker het wel doet, maar alleen het signaal bij bellen niet.

petrademol 13-04-08 00:41

He, dit probleem heb ik sinds de batterij helemaal leeg is gegaan nu ook deels - ik krijg wél een geluid als ik een beltoon wil kiezen (dus de speaker doet het zeker) maar als ik gebeld word hoor ik niets
Ook de iphone een tijd uitzetten, hielp niet..

Ik kan in de installeer die ringtone fix niet vinden... hoe heet ie daadwerkelijk voor 1.1.3?

Maus 13-04-08 11:18

Heb je misschien per ongeluk het geluid uitgezet? Aan de zijkant van de iPhone zit een schuifje, als die een rood puntje toont, dan moet je 'm even omhoog schuiven. Denk dat dat je wel helpt...

petrademol 13-04-08 16:33

Jippie!!! hij doet het nu - het schuifje per abuis omgezet
 
Beste Maus,

Dank voor je tip... helemaal het goede antwoord. Ik had blijkbaar per abuis het schuifje inderdaad op ringtoon uit gezet (rode stip zichtbaar).

Je hebt me heel blij gemaakt: THANKS!!!

gr.Petra

jeroenc 27-04-08 14:30

Dank je, Maus. dat was voor mij ook het probleem. nu hoor ik tenminste dat er iemand belt. Dank!

Riessie 29-04-08 00:12

Geen geluid meer!!!
 
Hallo mensen,

Na het installeren van de nederlandse taalinstelling op mijn Iphone krijg ik geen geluid meer bij beltonen en inkomende gesprekken!!

Iphone staat niet op trilstand...

Wie kan mij helpen!!

PauluS87 29-04-08 08:58

.. Even nederlandse taal deinstalleren via installer en weer herinstalleren.
.. Oordopjes een paar keer inpluggen en uitpluggen.
.. Of even fabrieksinstellingen terugzetten en het proces weer opnieuw uitvoeren.

chantal87 19-08-08 18:32

Ik heb ook geen geluid bij bellen
 
Ik heb ook geen geluid als ik gebeld wordt.
Ik heb het geluid aan staan en ook op trilfunctie staan die het wel doet.
Ook heb ik geen geluid als ik de pincode intoets.
Eerst was er nog een klik-geluid als ik de nummers intoetste.
Nu niet meer.
Ik heb de oordopjes er een paar keer ingeplugd en uitgeplugd, maar dat helpt niet.

Weet iemand een oplossing.

chantal87 21-08-08 12:38

geen geluid op de iPhone
 
Het probleem dat ik had met het geluid was heel simpel.
Stom, stom, Ja, als je het weet is het altijd simpel!
Ik had al gekeken of ik de schuifregelaar open stond en dat was zo.
Had de software opnieuw geïstalleerd en alle instellingen gescheckt, maar niks.
Maar wat bleek, er zit nog een knopje boven om het geluid helemaal
uit te zetten en deze stond dus uit.
De beltoon is dan weg maar muziek kun je gewoon nog beluisteren.

flip1986 23-08-08 09:59

Help, probleem!

Mijn geluid werkt niet meer. Inkomende oproepen en sms-berichten hoor ik niet meer. Ook bij het intoetsen van nummers krijg ik geen toon meer. Wanneer ik naar 'geluiden' ga in Instellingen kan ik wel mijn ringtone beluisteren. Wanneer ik naar ipod ga krijg ik geen nummers over mijn speaker te horen. Wat kan hier het probleem zijn?

Wat is het niet:
- schuifje aan de zijkant.

Ik ben in het bezig van de eerst generatie iPhones en draai op 1.1.4.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen

flip1986 23-08-08 10:01

het is ongelovelijk, post je een bericht... ga je toch nog even proberen met de headset in en uit...

Het werkt weer.

Storing in de headset ingang.

jeffreyk 23-08-08 11:05

mischien je fabrieks instellingen terug zetten

johneasterwood 26-11-14 11:35

Ik had ook zo'n probleem. bij het ontgrendelen geen geluid. alsmede als de telefoon ging, helemaal niets. Wel als ik muziek ging afspelen. Geprobeerd met teen headphone of ik iets hoorde, niks. Kortom, lang gezocht en het probleem gevonden.
Ik heb met een luchtspuit de ingang van de headphone en de onderkant schoon geblazen. En welja hij doet het weer als vanouds.

Groeten John

Guest-20180925190238 26-11-14 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johneasterwood (Bericht 985590)
Kortom, lang gezocht en het probleem gevonden.

Tof! :) Hopelijk heb je geen zes (6) jaar gezocht naar die oplossing want dit topic is van februari 2008. :-)

johneasterwood 26-11-14 11:51

Nee hoor 1 dag maar:D. Maar deze oplossing had ik nergens gevonden.

josgerrekens 20-03-15 10:39

af en toe geen beltoon bij inkomend gesprek
 
Beste

Wie heeft voor mij de oplossing?
Mijjn Iphone 6 ligt op dezelfde plek in mijn kantoor. De ene keer bij een inkomend gesprek gaat mijn telefoon gewoon over. De andere keer weer niet. Lijkt willekeur. Geluidsschuif aan de zijkant staat ook normaal open. Verder heb ik een Vodafone abonnement en in mijn kantoor een Vodafone-versterker hangen. Wat zou de reden kunnen zijn van mijn wisselende geluid bij inkomende gesprekken? Wie heeft de oplossing


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.