Accui-phone 4 binnen 8 uur leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn nieuwe I phone 4 die ik 2 weken geleden bij een T-mobile winkel heb gekocht is binnen 8 uur helemaal leeg!, terwijl mijn oude ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Accui-phone 4 binnen 8 uur leeg
Mijn nieuwe I phone 4 die ik 2 weken geleden bij een T-mobile winkel heb gekocht is binnen 8 uur helemaal leeg!, terwijl mijn oude I-phone 8G van 2,5 jaar oud het gewoon 3 dagen volhoud.
Dit vind ik veel te snel bij beperkt gebruik en zeer weinig Safari gebruik. Misschien heeft iemand hetzelfde probleem en of tips? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
3G uitzetten scheelt enorm veel. Dat had de 2G namelijk niet, ik neem aan dat je die bedoelt in je vergelijking?
|
|
|||
|
|||
Chase 2600
Bedankt voor de tip. Ik zal het 2 dagen zo proberen of anders ga ik terug naar de T-mobile winkel, want tevens heb ik slecht bereik als ik dit toestel in mijn handen heb. Wordt vervolgd! |
|
||||
|
||||
Ok succes. Door het slechte bereik kan de accu ook sneller leeg gaan omdat hij meer moeite moet doen voor een goed signaal
|
|
|||
|
|||
Probeer inderdaad eens zonder 3G en sluit eventueel je achtergrond apps even af, om zeker te zijn.. Mijn 3GS trekt zijn batterij leeg op 1 dag, of ik hem nu (beperkt) gebruik of niet. Maar over de batterij van mijn iPhone4 heb ik absoluut niet te klagen:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
4.2.1 JB binnen 24 uur? | XIII | Archief | 1 | 23-11-10 16:19 |
Accu binnen 4 uur leeg | iDavid | iPhone algemeen | 10 | 17-03-10 23:20 |
iPhone: 2G met 3.0 nu heel slechte Wi-Fi en Batterij binnen 3 uur leeg | Data | Jailbreak | 7 | 25-06-09 23:26 |
Accu binnen 4 uur leeg. G2 1 jaar oud | kingster | iPhone algemeen | 5 | 16-01-09 14:41 |
|
|