[3GS] Hoe te weten welke SHSH bestanden er op Sauriks server staan? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb op dit moment een tweede handse iPhone 3GS in mijn bezit met firmware 4.0.2. Echter wil ik graag mijn iPhone 3GS jailbreaken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[3GS] Hoe te weten welke SHSH bestanden er op Sauriks server staan?
Beste,
Ik heb op dit moment een tweede handse iPhone 3GS in mijn bezit met firmware 4.0.2. Echter wil ik graag mijn iPhone 3GS jailbreaken, maar dat kan dus niet met 4.0.2. Nu heb ik contact gehad met de verkoper van de iPhone 3GS en hij zegt dat hij een aantal keren het SHSH bestand heeft opgeslagen (via Cydia). Echter weet hij niet meer bij welke firmware versies hij dit heeft gedaan. Nu is mijn vraag: hoe kan ik erachter komen bij welke firmware versies hij dit heeft gedaan? Waarschijnlijk heeft hij dit bij 3.0.1 gedaan en bij 4.0, maar dit weet hij dus niet zeker. En nog een vraagje die ik ook in het algemen "Custom firmware" topic heb geplaatst, maar het ook wel handig is om deze hier bij te plaatsen: Stel ik ga terug naar 3.0.1 (ervan uitgaande dat hij daarvan het SHSH bestand heeft opgeslagen), kan ik deze dan jailbreaken en vervolgens updaten naar een custom firmware van 3.1.3? Gaat dit probleemloos via iTunes (via shift + herstel)? Dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet iemand dit?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mirror: http://www.kexts.com/view/451-tinyum...mp;_4.0.1.html Laatst gewijzigd door corne64; 26-08-10 om 21:16. |
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook geprobeerd, maar daar kan ik helaas alleen de SHSH bestanden zien die ik met Tiny Umbrella zelf heb opgeslagen, en dus niet de SHSH bestanden die de vorige koper via Cydia (dus op Sauriks server) heeft opgeslagen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: SHSH file on Saurik server?? | Almo | Jailbreak | 43 | 29-06-11 19:19 |
iPhone: SHSH blobs 4.0.1 op Cydia server of niet?? | Radar | Jailbreak | 3 | 12-08-10 15:28 |
iPhone: Iphone 3gs SHSH bestanden | 123thibaut007 | Jailbreak | 0 | 17-07-10 00:33 |
iPhone: SHSH bestandje op de server | Golfje | Jailbreak | 9 | 09-07-10 17:15 |
Weten welke Apple Store nog voorraad heeft? | forum.bericht | Koopinformatie Nederland | 1 | 24-07-08 12:51 |
|
|