iphone sinchroniseren met itouch??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft er iemand ervaring ot tips om de iphone te sinchroniseren met een itouch ik heb een itouch en krijg volgende week mijn iphone. muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone sinchroniseren met itouch???
heeft er iemand ervaring ot tips om de iphone te sinchroniseren met een itouch
ik heb een itouch en krijg volgende week mijn iphone. muziek en video's zijn wel over te zetten met ipod rip maar kun je ook de agenda en contactpersonen op een of andere manier van je touch over zetten op je phone zonder alles opnieuw op je phone in te moeten voeren |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt het niet gewoon door eerst je iTouch te synchroniseren en daarna je iPhone?
|
|
|||
|
|||
zowel in itunes als in ipodrip is geen mogelijkheid om zowel je agendaals contactpersonen op je computer te zetten, tenminste niet dat ik kan zien
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
iPod touch: 3.1.3 3g itouch gedowngrade naar 3.1.2 2g itouch | erik1995 | Jailbreak | 3 | 04-08-10 21:48 |
|
|