Geen WI-FI meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum-lezers, Ik heb een iphone 3G, Jailbreak en unlocked met fw 3.0. Als ik nu mijn wi-fi aanzet in de iphone zie deze het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen WI-FI meer.
Beste forum-lezers,
Ik heb een iphone 3G, Jailbreak en unlocked met fw 3.0. Als ik nu mijn wi-fi aanzet in de iphone zie deze het netwerk niet meer. Helemaal geen een meer, ook niet als de iphone dicht bij de experia-box is. Zou dit een software probleem zijn of een hardware probleem? Wie heeft hier ervaring mee? Alvast bedankt. Mark. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Netwerkinstellingen al hersteld?
|
|
|||
|
|||
Ja, helpt niet.
|
|
|||
|
|||
Heb je hem net geunlockt vewijder redsnow maar eens
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|