Kan geen e-mail meer versturen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Heb sinds ik mijn iphone 4 heb niet meer de mogelijkheid om e-mails vanaf het toestel te sturen.. Ik heb diverse topics al doorgelezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen e-mail meer versturen
Hoi!
Heb sinds ik mijn iphone 4 heb niet meer de mogelijkheid om e-mails vanaf het toestel te sturen.. Ik heb diverse topics al doorgelezen maar vond daar helaas geen oplossing in of ik heb het niet door .. De melding die ik krijg is : E-mail versturen mislukt Geen wachtwoord opgegeven voor smtp:blabla@hotmail.com@smtp.live.com Ga naar mailaccountinstellingen en geef een wachtwoord op.. Dit heb ik dus gedaan maar de melding blijft komen.. Wat to do? Groeten! Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand hier een oplossing voor?
|
|
|||
|
|||
heeft er iemand toevellig een oplossing , ik heb net hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had het ook en heb gewoon mail op iphone verwijderd bijvoorbeeld jansen123@hotmail.com.
Daarna heb ik opnieuw mail aangemaakt op Iphone met zelfde e-mail (jansen123@hotmail.com) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen mail versturen via 3G | hoff003 | iPhone algemeen | 12 | 08-05-13 20:58 |
Kan geen mail versturen na omschakeling EDGE naar Wi-Fi | powerjos | Wi-Fi | 0 | 05-02-11 11:55 |
kan geen mail versturen | k03n | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 01:29 |
Iphone kan geen mail binnen versturen | Rodney-s | iPhone algemeen | 2 | 03-07-10 12:10 |
Kan geen mail versturen met Xs4all | Paulus2 | iPhone algemeen | 12 | 26-10-09 23:51 |
|
|