oordopjes problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik heb nu meer dan twee jaar een iphone. Alles werkt perfect, maar ik heb nu alweer mijn 4e setje oordopjes versleten. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oordopjes problemen
Beste allen,
Ik heb nu meer dan twee jaar een iphone. Alles werkt perfect, maar ik heb nu alweer mijn 4e setje oordopjes versleten. Ik dacht twee keer een goede koop te doen door kwalitatief goede dopjes te kopen. Ze gaan echter allen stuk, waarschijnlijk bij de microfoon/knop. Heeft iemand ervaring met oordopjes, of een koptelefoon die niet stuk gaat en ook niet 300 euro kost? Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon dopjes van 5 euro bij het tankstation. Kapot gaan die draadjes toch.
|
|
|||
|
|||
Apple - Support - Vervangingsprogramma voor Apple-koptelefoon met afstandsbediening
Dopjes zijn allemaal te duur en te zwak. Als je er niet mee om kan gaan gewoon een zware koptelefoon halen.. |
|
|||
|
|||
Tja, dat ga ik waarschijnlijk ook doen. Is wel wat onhandiger...
|
|
|||
|
|||
ik zou teminste niet voor de Apple In-Ear's gaan.. Binnen een week was mijn geluid van helder naar dof gegaan tot het moment dat ie niks meer deed.. Naderhand naar de winkel gegaan waar ik ze vandaan had en kreeg mijn 70 euro terug en heb naderhand Sennheiser CX300's gehaald(ook in ear) en ze werken perfect en dat is een halfjaar geleden dat ik ze gekocht heb
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oordopjes | iRolf | iPhone algemeen | 0 | 08-02-11 21:44 |
Ipod oordopjes | SweexNL | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-09-09 19:17 |
problemen met mijn uitgang voor oordopjes | Barrybe50 | iPhone algemeen | 4 | 17-05-09 14:54 |
[1.1.3] Problemen met bellen na gebruik oordopjes | vivified | Unlock [archief] | 2 | 01-02-08 17:22 |
|
|