Kb2 package download failed: cannot find host discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vrijdag een iPhone. Heerlijk! wat een apparaatje. Ik vind de aanvulling bij het typen niet prettig. Ik zie in Installer dat Kb2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kb2 package download failed: cannot find host
Ik heb sinds vrijdag een iPhone. Heerlijk! wat een apparaatje.
Ik vind de aanvulling bij het typen niet prettig. Ik zie in Installer dat Kb2 dit kan weghalen, maar als ik wil installeren krijg ik de melding dat ie de host niet kan vinden. Hoe krijg ik dit bestandje toch geinstalleerd? (houd aub rekening met eventuele uitleg dat ik wel redelijk computer nerd ben, maar leek op gebied van iphone). ik heb firmware 1.1.2 vast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hij zegt het bij meerdere packages (tot nu toe alleen OSX wallpapers kunnen installeren).
iemand enig idee? Als ik OSX wallpapers wil uninstallen via Installer krijg ik ook een foutmelding dat ie de host niet vinden kan. Laatst gewijzigd door digyourownhole; 11-02-08 om 21:24. |
|
|||
|
|||
Heb exact hetzelfde probleem. Vanaf gisteren. Weet iemand meer?
|
|
||||
|
||||
ff je sources refreshen in installer, de STE repo is van server verhuist.
|
|||
|
|||
Dat is toch gewoon Installer > Sources > Refresh?
dat heb ik al een aantal keer gedaan |
|
|||
|
|||
gewoon KB installeren, die doet het op alle FW's
|
|
|||
|
|||
Ik heb sources gerefreshed en heb zowel Kb als Kb2 proberen te installeren maar hij geeft bij beide aan "can't find host" weet iemand al een oplossing?
Sean |
|
||||
|
||||
BSD subsysteem krijg ik ook niet geinstaleerd:S
|
|
|||
|
|||
@ tbeumer:
Ik kan niets installeren. Het is niet omdat Kb2 het niet doet onder mijn FW, maar via de installer krijg ik steeds te zien: Can't find host |
|
|||
|
|||
als je nix geinstalleerd krijgt, probeer t dan nogmaals (update kan ook), en druk dan op "Clear Queue".
Heb k net gedaan en toen deed alles t weer, zeker iets in de wachtrij wat de rest dus blokkeerde... Succes!!! |
|
|||
|
|||
Lukt ook niet.
Ik krijg direct te zien (na klikken op Install) Can't find Host. Heb clear Queue geklikt, daarna weer opnieuw geprobeerd, maar nog steeds kan ie de host niet vinden. |
|
|||
|
|||
als je nix geinstalleerd krijgt, probeer t dan nogmaals (update kan ook), en druk dan op "Clear Queue".
Heb k net gedaan en toen deed alles t weer, zeker iets in de wachtrij wat de rest dus blokkeerde... Succes!!! Dat bericht sloeg eigenlijk op de melding: Package download failed. Voor 't: Can't find host - gedeelte heb ik net mun pc afgesloten, router en modem van t stroom gehaald en opnieuw erin gedaan. Toen functioneerde mijn Wi-Fi weer en kon k dus gebruik maken van de Installer, Safari, YouTube etc etc etc... Verder ben ik zo technisch Donald Duck, hoop dat dit iets verbeterd..... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
is een probleempje met installer, de laatste update, denk iedereen heeft t wel
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Package download failed! | stephanlast | Jailbreak apps en thema's | 74 | 21-07-08 02:02 |
installer: Error: package download failed: can't find host! | mijland | Jailbreak apps en thema's | 62 | 28-03-08 18:46 |
Package download failed | Axel1 | Archief | 2 | 18-03-08 23:28 |
Package download failed: can't find host ! | Ronald1 | Archief | 2 | 27-02-08 01:43 |
package download failed! | westergeest | Archief | 3 | 20-02-08 23:07 |
|
|