//

Beltoon

Beltoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net mijn nieuwe Iphone 4 gekregen en het probleem wat ik op mijn Iphone3 herhaalt zich. Als ik een oproep krijg gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-10, 15:54
charlize10 charlize10 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard Beltoon

Hallo,
Ik heb net mijn nieuwe Iphone 4 gekregen en het probleem wat ik op mijn Iphone3 herhaalt zich. Als ik een oproep krijg gaat hij 4x over en slaat hij over op de beantwoorder. Ik heb nu een eigen beltoon geinstalleerd maar ik kan de duur van de oproep ermee niet verlengen. Weet iemand hoe ik de oproep langer kan laten overgaan? Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-10, 17:43
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dat moet je volgens mij instellen bij je provider en niet op je iPhone. Misschien vind je iets in je voicemailinstellingen (door naar je voicemail te bellen). Dat heeft overigens ook niets met de beltoon te maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beltoon tim123456 Archief 3 05-01-11 21:52
beltoon EvdB1958 iPhone algemeen 3 21-12-10 20:58
Beltoon Buczynski Jailbreak apps en thema's 11 11-11-09 14:09
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. michelbruynseels iPhone algemeen 0 08-08-08 15:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.