Iphone DRAMA! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gratis een Iphone (3G 8GB) kunnen overnemen van een collega van mij, deze heeft echter een paar probleempjes. * Iphone start niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone DRAMA!
Hallo,
Ik heb gratis een Iphone (3G 8GB) kunnen overnemen van een collega van mij, deze heeft echter een paar probleempjes. * Iphone start niet op zonder voeding De iphone probeert constant op te starten maar komt niet voorbij het applelogo, hij geeft 4 seconden beeld en valt dan weer weg. En begint het weer opnieuw (met voeding doet hij alles normaal totdat ik hem afkoppel en hij eenmaal in standby vliegt dan gaat hij ook dat opstarten enzo doen) * Standby\Powerknop doet vaag Als ik de iphone gewoon aan heb staan (op voeding) en ik wil hem in standby zetten werkt dit niet, net alsof de knop stuk is. maar als ik hem wil resetten (standbyknop en homeknop inhouden) werkt dit wil is dit een teken dat hij wel werkt? Wat heb ik al geprobeerd * Nieuwe software installeren (Zonder jailbreak en unlock enzo) * Nieuwe Accu * Tijdelijk werken met een externe accu (Zodat ik nu er mee kan werken)[/FONT] Mijn iphone is nu gejailbreakt en geunlockt met OS 4.0 Kan iemand mij uit de nood helpen? (A) Laatst gewijzigd door valkema_wind; 08-09-10 om 23:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
FOnt, FONt ehh font. IK zou even die Fonten weghalen als ik jou was, leest wat makkelijker
|
|
|||
|
|||
ik heb juist hetzelfde probleem gehad.
Met windows 7 en XP was dit niet op te lossen. Hang hem eens aan een mac, direct fixed reden: geen idee |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Okee, Als ik hem aan een mac hang wat moet ik dan doen ben volledig onbekend en welk probleem los ik dan om dat van de standbyknop of dat van opstarten |
|
|||
|
|||
zoiezo jailbreak weghalen en kijken voor een nieuwe battery en probleem is opgelost
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dan eens checken of de headphone binnen wit is
of hem toch aan mac leggen herstelt hij zich zelf weer |
|
|||
|
|||
Citaat:
dan eens checken of de headphone binnen wit is? Dat snap ik niet elemaal of hem toch aan mac leggen herstelt hij zich zelf weer Gaat dit automaties gewoon inpluggen even wachten en weer door? |
|
|||
|
|||
itunes doet het werk man even op herstellen drukken en klaar
zit een vocht indicator in kijk eens of hij wit roze rood is er in kijken en je ziet het beste onder een lamp |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan moet ik dat maar even proberen, heb even gekeken maar kan het niet supper goed zien maar zie niets rozes of rood is dit goed? Is er ook een mogelijkheid zonde mac? heb er namelijk niet een. of mag ik zomaar bij een apple store naarbinnen stappen om dit te doen? |
|
|||
|
|||
rood en roze is slecht wit is goed
heb je geen kennissen met mac of zo weet niet waar je woont maar als je richting den bosch woont wil ik je best helpen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is dus goed nieuws, =D en Ja ik heb een kennis met een mac maar die zit op dit moment ergens in het buitenland dat wordt wachten dus :S |
|
|||
|
|||
waar woon je ongeveer?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
das een beetje te ver helaas had je graag persoonlijk willen helpen
heb je hem ook al in de dfu mode gezet gehad? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee maar heb hem nu in DFU gezet en nu gewoon op het knopje herstellen in itunes? En is mijn jailbreak en unlock dan ook weg? Weet namelijk zelf niet hoe ik dat er weer op moet zetten Laatst gewijzigd door valkema_wind; 09-09-10 om 00:34. |
|
|||
|
|||
die heb je eigelijk niet nodig bij een simlockvrij toestel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dan moet je een activated simkaart kopen en activeren en unlocken via cydia
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi iphone 4 een drama | Alex05 | Wi-Fi | 5 | 19-08-10 15:08 |
iPhone 3G: drama met 3.1.3 | cubesten | Unlock | 2 | 02-04-10 22:38 |
Smsen is een drama! | Danielle85 | iPhone algemeen | 28 | 05-12-08 18:07 |
Lock je iPhone (was: iPhone-drama voor fotografe Annie Leibovitz) | iCulture | iPhone algemeen | 25 | 17-03-08 18:07 |
|
|