iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Apple repair dienst (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/71352-apple-repair-dienst.html)

CowBeast 09-09-10 19:19

Apple repair dienst
 
Hi all,

Ik heb vandaag mijn iPhone 3G binnen gestoken in de mobistar shop. Maar ik heb er niet zo'n goed gevoel bij. Ik heb mijn 3G vorig jaar gekocht in september. Het was heel nipt wat de garantie betreft. Maar ik had een eigenaardig probleem. Mijn telefoon werkte perfect maar na een zeker tijd begon mijn scherm heel raar te doen.
Het werd wit en er kwamen allerlij lijnen en kleuren op waardoor er niks meer te zien was van de iOS. Maar het grappig was dat hij wel nog werkte. Ik kon dus perfect gebeld worden enz.

Nu zou ik graag weten hoe jullie ervaringen zijn met de support van apple. Wat zouden ze doen in mijn geval?
Herstellen, een nieuwe? Mij in de steek laten?
Hij heeft in ieder geval geen vocht schade denk ik want hij heeft nooit water gezien, hoogt uit beetje vochtig door de regen die op men broek kletste maar nooit echt doorweekt bij wijze van spreken.

mvg mathieu

Runaque 09-09-10 23:13

Als ik het goed begrijp is je toestel een jaar oud en heb je hem in België gekocht? Dan heb ik goed nieuws voor je, hier in België geld twee jaar wettelijke garantie!

CowBeast 10-09-10 14:30

Ja oke wettelijk maar op de factuur staat er 1 jaar... dus dat is beetje tegenstrijdig.
Ik heb ze betaald dus dat wilt zeggen dat ik akkoord ben gegaan met de verkoopsvoorwaarden.
Ik ben gewoon eens benieuwd wat ze zouden doen... Een vriend van mij zijn homebutton was stuk, en ze hebben hem gewoon een nieuwe gegeven. Maar voor zover ik gelezen heb op deze blog word de 3G niet meer verkocht/ondersteund. Dus wat zouden ze doen in mijn geval? En bovendien is die van mij al een jaar oud dus die vertoon zeker gebruikers sporen en ik heb gewoon schrik dat ze zeggen dat er niks aan te doen is en ik een nieuwe mag kopen.

Hermadrid 10-09-10 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CowBeast (Bericht 557999)
Ja oke wettelijk maar op de factuur staat er 1 jaar... dus dat is beetje tegenstrijdig.
Ik heb ze betaald dus dat wilt zeggen dat ik akkoord ben gegaan met de verkoopsvoorwaarden.
Ik ben gewoon eens benieuwd wat ze zouden doen... Een vriend van mij zijn homebutton was stuk, en ze hebben hem gewoon een nieuwe gegeven. Maar voor zover ik gelezen heb op deze blog word de 3G niet meer verkocht/ondersteund. Dus wat zouden ze doen in mijn geval? En bovendien is die van mij al een jaar oud dus die vertoon zeker gebruikers sporen en ik heb gewoon schrik dat ze zeggen dat er niks aan te doen is en ik een nieuwe mag kopen.

Je krijgt een Iphone 4 voor terug:D

JornZ 10-09-10 16:44

Ik vermoed dat ze de LCD zullen vervangen, onderdelen zijn volgens mij nog wel leverbaar voor de 3G. Mijn 3G had ook een wit scherm met rode verticale lijnen en was verder functioneel. Ik heb er een nieuw LCDtje ingezet en geen problemen meer gehad.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:05.