//

Apple repair dienst

Apple repair dienst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Ik heb vandaag mijn iPhone 3G binnen gestoken in de mobistar shop. Maar ik heb er niet zo'n goed gevoel bij. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-10, 19:19
CowBeast CowBeast is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 17
Standaard Apple repair dienst

Hi all,

Ik heb vandaag mijn iPhone 3G binnen gestoken in de mobistar shop. Maar ik heb er niet zo'n goed gevoel bij. Ik heb mijn 3G vorig jaar gekocht in september. Het was heel nipt wat de garantie betreft. Maar ik had een eigenaardig probleem. Mijn telefoon werkte perfect maar na een zeker tijd begon mijn scherm heel raar te doen.
Het werd wit en er kwamen allerlij lijnen en kleuren op waardoor er niks meer te zien was van de iOS. Maar het grappig was dat hij wel nog werkte. Ik kon dus perfect gebeld worden enz.

Nu zou ik graag weten hoe jullie ervaringen zijn met de support van apple. Wat zouden ze doen in mijn geval?
Herstellen, een nieuwe? Mij in de steek laten?
Hij heeft in ieder geval geen vocht schade denk ik want hij heeft nooit water gezien, hoogt uit beetje vochtig door de regen die op men broek kletste maar nooit echt doorweekt bij wijze van spreken.

mvg mathieu
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-10, 23:13
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Als ik het goed begrijp is je toestel een jaar oud en heb je hem in België gekocht? Dan heb ik goed nieuws voor je, hier in België geld twee jaar wettelijke garantie!
  #3  
Oud 10-09-10, 14:30
CowBeast CowBeast is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 17
Standaard

Ja oke wettelijk maar op de factuur staat er 1 jaar... dus dat is beetje tegenstrijdig.
Ik heb ze betaald dus dat wilt zeggen dat ik akkoord ben gegaan met de verkoopsvoorwaarden.
Ik ben gewoon eens benieuwd wat ze zouden doen... Een vriend van mij zijn homebutton was stuk, en ze hebben hem gewoon een nieuwe gegeven. Maar voor zover ik gelezen heb op deze blog word de 3G niet meer verkocht/ondersteund. Dus wat zouden ze doen in mijn geval? En bovendien is die van mij al een jaar oud dus die vertoon zeker gebruikers sporen en ik heb gewoon schrik dat ze zeggen dat er niks aan te doen is en ik een nieuwe mag kopen.
  #4  
Oud 10-09-10, 16:25
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CowBeast Bekijk bericht
Ja oke wettelijk maar op de factuur staat er 1 jaar... dus dat is beetje tegenstrijdig.
Ik heb ze betaald dus dat wilt zeggen dat ik akkoord ben gegaan met de verkoopsvoorwaarden.
Ik ben gewoon eens benieuwd wat ze zouden doen... Een vriend van mij zijn homebutton was stuk, en ze hebben hem gewoon een nieuwe gegeven. Maar voor zover ik gelezen heb op deze blog word de 3G niet meer verkocht/ondersteund. Dus wat zouden ze doen in mijn geval? En bovendien is die van mij al een jaar oud dus die vertoon zeker gebruikers sporen en ik heb gewoon schrik dat ze zeggen dat er niks aan te doen is en ik een nieuwe mag kopen.
Je krijgt een Iphone 4 voor terug
  #5  
Oud 10-09-10, 16:44
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Ik vermoed dat ze de LCD zullen vervangen, onderdelen zijn volgens mij nog wel leverbaar voor de 3G. Mijn 3G had ook een wit scherm met rode verticale lijnen en was verder functioneel. Ik heb er een nieuw LCDtje ingezet en geen problemen meer gehad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
To repair or not to repair..... ? (slechte ontvangst/wegvallen verbinding) VSM iPhone algemeen 3 16-06-10 18:08
Problemen met apple repair Vallinny iPhone algemeen 0 13-04-10 12:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.