//

To repair or not to repair..... ? (slechte ontvangst/wegvallen verbinding)

To repair or not to repair..... ? (slechte ontvangst/wegvallen verbinding) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oktober 2008 iPhone 3G - 16 GB gekocht in België. Toen nog Telfort klant en daarna overgegaan naar TMobile (koop al twintig jaar toestellen los ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-01-10, 21:30
VSM VSM is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard To repair or not to repair..... ? (slechte ontvangst/wegvallen verbinding)

Oktober 2008 iPhone 3G - 16 GB gekocht in België. Toen nog Telfort klant en daarna overgegaan naar TMobile (koop al twintig jaar toestellen los in en telefoontijd ook).

1 jaar ging alles goed. Toen is toestel gevallen (Nov 2009) en moest touchscreen (glasplaat) vervangen worden.
Gedaan door Spark Electronics in Woerden. Snel en efficiënt.

Sinds enige tijd problemen met toestel. 3G de helft van de tijd niet beschikbaar. Veldsterkte vaak zwak. 'Geen bereik' en gesprekken die wegvallen. Opgestuurd voor controle (Spark).
Kunnen niks vinden. Soms gaat het dag / dagen goed en dan plotseling weer een dag ellende. Simkaarten gewisseld. Het is dus de iPhone die nu anderhalf jaar oud is, niet de simkaart noch de provider.

Iemand ervaringen die hier op lijken ?
Reparatiesuggesties ?
Of door de zure Apple heen bijten en nieuwe kopen? (waarbij ik me afvraag of ik nog een iPhone durf te kopen als ik zo her en der op dit forum blader...)

Graag tips/trucs/suggesties en bij voorbaat dank !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-10, 12:02
peterriekwel peterriekwel is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

Beste VSM, ik heb een soortgelijk probleem:

Iphone 3gs met TMobile simlock en dito simkaart met jailbreak, laten vallen op houten vloer, afstand 70 cm, en nu lijkt een gevolg dat mijn ontvangst heel wisselend is. Vreemd genoeg alleen thuis, elders m.i. beter. Jailbreak er af gegooid, alles weer schoon, geen verschil.
Kan ik nog een keer een nog betere herstelactie doen? Bestaat dat?
Is het de antenne?
Kan je daar bij komen?
Kan ik een ex-jailbreak toestel voor garantie terugbrengen?
Moet je dan zeggen dat hij gevallen is? (Nee natuurlijk).
Iemand een tip?
update: ik heb 3g even uitgezet en dat scheelt, kan nu alle nummers bellen. Maar ja....

Laatst gewijzigd door peterriekwel; 30-01-10 om 12:24. Reden: nieuwe info
  #3  
Oud 30-01-10, 12:04
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst naar Ervaringen
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #4  
Oud 16-06-10, 18:08
Guest-20230820222549
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard zelfde probleem

ik heb hetzelfde probleem: wegvallen bereik en vastlopen (ongeveer 10 seconden), wanneer ik telefoon uit slaapstand haal, of tijdens telefoongesprekken. Het is een jailbroken iPhone. Ik wacht nu op iOs4 en mogelijk dat het dan is opgelost (misschien is het wel de spirit jailbreak), ik verwacht het eigenlijk niet.

Er zit nog een jaar garantie op, dus ik kan de iPhone terugsturen. Zijn er ervaringen verder over het terugsturen? Is Restore voldoende? Of moet je de iPhone op een andere manier wissen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple repair dienst CowBeast iPhone algemeen 4 10-09-10 16:44
iPhone: Repair Needed... eleo Jailbreak 7 31-08-08 13:07
Geen IMEI en ICCID - 'need repair' - docdave5 Unlock [archief] 4 22-05-08 00:14
HELP: 'No Bars' na 'repair needed' probleem! AlexTemora Unlock [archief] 2 17-02-08 14:32
Repair Needed ? Emiin' Unlock [archief] 8 16-02-08 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:48.