Repair Needed... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone uit de US en deze was gekraakt met ziphone. Nu had ik een paar dagen geleden, na het gebruik van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Repair Needed...
Ik heb een iphone uit de US en deze was gekraakt met ziphone. Nu had ik een paar dagen geleden, na het gebruik van een maand of 2-3, opeens de message: Repair Needed. iPhone cannot make or receive calls.
Inmiddels heb ik al wat afgelezen, maar het is allemaal chinees voor mij en er staat zo ongelooflijk veel info dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Kan iemand me helpen? Is de iPhone nog te redden? Dank alvast.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier staat hoe je het kan oplossen:
Tip: wat te doen bij foutmelding 'Repair Needed' > Nieuws > iPhoneclub.nl succes |
|
||||
|
||||
Citaat:
@Eleo: Kun jij mij vertellen of Wi-FI werkt, Bluetooth en of dat je uberhaupt een baseband en IMEI nummer hebt? Baseband en IMEI nummer kun je vinden in Instellingen-Algemeen-Info. Ik hoef niet te weten WELK IMEI nummer je hebt, maar of je uberhaupt een IMEI nummer in je telefoon hebt staan.
|
|||
|
|||
Dank jullie voor de reacties.
@ Destiny: Wi-Fi en Bluetooth werken niet. Bij IMEI, ICCID en modem firmware staat helemaal niets. Baseband heb ik niet kunnen vinden. |
|
||||
|
||||
Welke foutmelding krijg je bij een restore?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
@ Micheal:
Itunes geeft steeds aan dat mijn sim niet erin zit. Dit heb ik opgelost door snel te klikken op 'herstellen'. Na het herstellen via itunes (7.6.2.9) krijg ik de foutmelding: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgetreden (1011)" Overigens als ik via Iliberty+ jailbrake, activate en unlock blijft hij steken bij: "Checking bootloader version" Via ziphone wil hij ook niet overigens. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@ Micheal:
Dodelijke foutmelding Niet echt de woorden waar ik op zat te wachten. Bedankt voor je link, ik ga het proberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vast gelopen iPhone melding Repair Needed | Remcoblaakman | iPhone algemeen | 11 | 22-11-08 19:02 |
iPhone repair needed,1011,attempt error aub help mij :(:(:( | iphonekapoet | Archief | 21 | 05-04-08 10:04 |
HELP: 'No Bars' na 'repair needed' probleem! | AlexTemora | Unlock [archief] | 2 | 17-02-08 15:32 |
Repair Needed ? | Emiin' | Unlock [archief] | 8 | 16-02-08 22:58 |
|
|