Jailbreak geen succes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd met WinPWN me iPhone the Jailbreaken maar volgens mij heb ik ergens iets verkeerds gedaan. Het stukje met de WinPwn software heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak geen succes
Ik heb geprobeerd met WinPWN me iPhone the Jailbreaken maar volgens mij heb ik ergens iets verkeerds gedaan.
Het stukje met de WinPwn software heb ik goed gedaan volgens mij (gewoon instructies perfect gevolgd) Maar nu wil ik m dus weer synchroniseren/herstellen via Itunes maar hij ziet de Iphone na de synchronisatie nog steeds als een telefoon die hersteld moet worden (recovery mode) hoe ga ik hier uit? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Thanks ik ga het proberen, ga gewoon het hele proces weer opnieuw draaien hopelijk is het binnen 2 uurtjes klaar Laatst gewijzigd door BruceSV; 31-08-08 om 11:53. Reden: extra vraag |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu heb ik het opnieuw gedaan en zie ik Cydia en Installer staan, dus ga ervan uit dat de Jailbreak een succes is geweest. Echter ziet Itunes het nog steeds aan als een Iphone in Recoverymode...
|
|
||||
|
||||
Hij is idd gejailbreakt. Reboot je telefoon eens. Gebruik anders iBrickr om je iPhone te " booten "
|
|||
|
|||
heel goed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak en geen succes. Help | macsatch | Jailbreak | 1 | 05-07-10 21:29 |
BlackSn0w succes, maar geen Wi-Fi | sacul | Archief | 1 | 04-11-09 11:22 |
Netshare; iemand succes? | MYRZ | iPhone Apps | 13 | 19-09-08 19:58 |
Succes! | Amp. | Chat en geruchten | 4 | 19-05-08 19:09 |
|
|