sms typen langzaam discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik weet niet of ik de enige ben met last van die probleempje, of dat dit een probleem is dat iedereen heeft. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms typen langzaam
Hey,
Ik weet niet of ik de enige ben met last van die probleempje, of dat dit een probleem is dat iedereen heeft. Als ik wil smssen, en ik maak een nieuwe sms, steeds als ik op een toets tap duurt het +- 1seconde voordat hij de letter echt typt, en je het klikje hoort. Dit is nogal vervelend omdat als je op een letter drukt die zeg maar groot word gemaakt over de toets die erbovenzit heen... hebben meer mensen last van dit probleem (gehad)? is er een oplossing voor? groetjes Drag0n |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het langzaam is, even terug naar homescreen en dan smsen weer opnieuw opstarten, werkt bij mij perfect.
|
|
|||
|
|||
hm dat werkt inderdaad... maar dan nog is het best iritant
want namelijk als hij gelocked is geweest istie langzaam, start ik dan de sms app opnieuw op dan istie wel gewoon snel. zelfde probleem met de contactlijst heb ik gemerkt als ik die de eerste keer opstart duurt het best een paar seconden voordat ik kan scrollen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
hm oke dan kan dit topic weg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan je een sms typen in landscape(keyboard) modus | 5youXpuppet5 | Archief | 2 | 02-01-09 20:37 |
Sloom sms typen | iFonzie | iPhone algemeen | 1 | 11-09-08 20:48 |
Toetsenbord erg langzaam bij typen van Mail. | iPhoneRobin | iPhone algemeen | 2 | 13-07-08 18:51 |
sms/email typen | schuurar | iPhone algemeen | 10 | 11-05-08 15:36 |
Horizontaal sms typen? | wicher | iPhone algemeen | 8 | 30-11-07 18:13 |
|
|