Horizontaal sms typen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeie moggel! Is het mogelijk om tijdens het typen van een sms het toestel horizontaal te houden zodat de letters groter worden? Lijkt me dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Horizontaal sms typen?
Goeie moggel!
Is het mogelijk om tijdens het typen van een sms het toestel horizontaal te houden zodat de letters groter worden? Lijkt me dat je dan sneller kan typen met 2 vingers bijvoorbeeld! Ik heb op internet gezocht maar kon nergens vinden of dit kan. Tevens gezocht op de phone.... Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, het is niet mogelijk.
|
|
||||
|
||||
Goeie moggel,
Ik vind het typen heel makkelijk op de iphone en het bevalt me heel goed, veel beter dan mijn oude mob. en ik denk ook niet dat je de woorden:inktvip, sproetje etc. krijgt |
|
|||
|
|||
Mij hoor je niet klagen hoor, het gaat redelijk snel met 1 vinger. Ik denk alleen dat als je een optie hebt om het toetsenbord horizontaal te draaien tijdens sms je veel sneller kan typen met 2 vingers!
|
|
||||
|
||||
jah dat is waar in safari werkt het inderdaad nog sneller.
EDIT: in je naam staat iphone 8GB NL, moet dat niet us zijn |
|
|||
|
|||
naja, eigenlijk wel... maar hij komt van gsmtrack....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat apple dit niet heeft op zn iPhone, omdat je anders een heel klein scherm overhoudt met de tekst. Want de grootte van de toch letters kunnen niet echt kleiner worden
|
|
|||
|
|||
Ben ik niet helemaal met je eens, als je gaat kijken naar het toetsenbord van safari, en je haalt de onderste rij weg, heb je nog meer dan genoeg ruimte over.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan je een sms typen in landscape(keyboard) modus | 5youXpuppet5 | Archief | 2 | 02-01-09 20:37 |
Landscape (Horizontaal) SMS | ASNNetworks | Jailbreak apps en thema's | 38 | 30-09-08 21:24 |
Sloom sms typen | iFonzie | iPhone algemeen | 1 | 11-09-08 20:48 |
iPhone: sms typen langzaam | Drag0n | Jailbreak | 4 | 31-08-08 14:33 |
sms/email typen | schuurar | iPhone algemeen | 10 | 11-05-08 15:36 |
|
|