Voicemail SMS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg al een tijdje, na de upgrade van 1.1.1 een niet leesbaar sms'je van "voicemail" wanneer ik een nieuw bericht heb. dit krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voicemail SMS
Hallo,
Ik krijg al een tijdje, na de upgrade van 1.1.1 een niet leesbaar sms'je van "voicemail" wanneer ik een nieuw bericht heb. dit krijg ik: @ h,§ICM§ÑKA,§SGKÄCSYÑΛ Vfblnbnrlhpb¡PKKMiAjAb¡VKK eANKEKYIY¡ZCCeANK het is ook elke keer het zelfde berichtje Ik heb overigens al een keer opnieuw gerestored en ge-upgrade Ik heb Vodafone als provider Heeft iemand enig idee waar dit vandaan komt, of hoe het op te lossen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wees blij. Bij de meesten werkt voicemail sms helemaal niet! Het is helaas inherent aan 1.1.1. Bespaar je de moeite van het restoren. Is gewoon een tekortkoming van firmware 1.1.1 (1.0.2 ook trouwens).
|
|
||||
|
||||
Nou ja blij
Ik hoop dat er een oplossing voor komt! overigens kreeg ik bij 1.0.2 wel een leesbaar smsje alleen afentoe maar zo'n vaag smsje |
|
||||
|
||||
Komt omdat ook de 1.1.1 firmware niet echt goed met sommige alpha-smsjes kan omgaan (afzender "voicemail"). Hier is niks aan te doen helaas, komt vast goed in een update van Apple. Tot die tijd weet jij in ieder geval dat je een voicemail hebt, meeste mensen krijgen deze melding helemaal niet
|
|
||||
|
||||
OK,
Ik wacht wel rustig af tot die update er is. Bedankt voor jullie reacties. |
|
||||
|
||||
Programmatje SMSFIX in installer...
Werkt als een tiet! |
|
||||
|
||||
Ok top!
Ik ga 'm gelijk installeren, ik heb alleen problemen met installer bij "refreshing sources" blijft hij hangen, dus ik hoop dat dat zo weer weg is. Waar staat ie onder eigenlijk? tweaks ofzo? En nog bedankt voor je reactie. |
|
|||
|
|||
Je moet eerst deze source toevoegen:
Code:
http://i.unlock.no/ |
|
||||
|
||||
Als hij hangt moet je je router ff uit en aan zetten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voicemail bellen via ontvangen SMS | FrancWest | iPhone algemeen | 1 | 01-03-10 17:17 |
sms VoiceMail Mobistar | wli | Orange | 5 | 23-12-07 09:42 |
Voicemail SMS | lightman | Archief | 1 | 11-11-07 14:43 |
SMS voor Voicemail werkt niet | jbott | Archief | 4 | 09-11-07 10:40 |
|
|