Succes! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Succes aan iedereen die de komende dagen eindexamen heeft! Ik heb ook deze week examens dus tja Laat mn iPhone maar thuis ^^ leid me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Succes!
Succes aan iedereen die de komende dagen eindexamen heeft!
Ik heb ook deze week examens dus tja Laat mn iPhone maar thuis ^^ leid me alleen maar af wss |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb ook examen ik begin morgen met nederlands iedereen die examen heeft deze week SUCCES
|
|
|||
|
|||
Ik heb morgen ook mijn eerste examen (nederlands), succes iedereen!
|
|
||||
|
||||
Succes jongens..!
Ik heb mijn diploma gelukkig vorig jaar binnengehaald |
|
||||
|
||||
Heel veel succes allemaal
Ik geloof dat ik het 25 jaar geleden mocht beleven
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 19-05-08 om 21:54. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak en geen succes. Help | macsatch | Jailbreak | 1 | 05-07-10 21:29 |
Netshare; iemand succes? | MYRZ | iPhone Apps | 13 | 19-09-08 19:58 |
iPhone: Jailbreak geen succes | BruceSV | Jailbreak | 6 | 31-08-08 14:29 |
|
|