//

iPhone 3G waterschade

iPhone 3G waterschade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zoals de titel al zegt, mijn iPhone 3G 8GB is vandaag gestorven aan waterschade omdat deze in een kleine vijver is gevallen bij ons ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-10, 21:37
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard iPhone 3G waterschade

Hoi,

Zoals de titel al zegt, mijn iPhone 3G 8GB is vandaag gestorven aan waterschade omdat deze in een kleine vijver is gevallen bij ons in de tuin -,-'

Gelukkig heb ik een 'all-in-one verzekering' afgesloten bij lifeline [Phonehouse] toen ik de telefoon had aangeschaft. Eigen risico van waterschade is €50,- maar dat heb ik ervoor over MITS ik een iPhone 3G 8GB terug krijg..

Het is namelijk zo: Ik heb even een kijkje genomen op tmobile, gezocht op phonehouse website etc. en overal zie ik geen 3G's meer staan.. Ik weet dat ze het toen eens erover hadden gehad dat de iphone 3G helemaal van de markt gaat maar heb het nooit bij gehouden..

Nu is mijn vraag: Is de iPhone 3G werkelijk van de markt?
Krijg ik dan wel nog een iPhone voor terug aangezien mijne morgen retour gaat wegens waterschade?
Hebben ze wel nog iPhone 3G's? iemand enig idee?

Ik neem aan en hoop toch wel dat die mensen in hun achterhoofd hebben gehouden dat er ook mensen zijn met een iPhone 3G verzekering..


Bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-10, 22:11
xKocer xKocer is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 171
Standaard

Als ze van de markt zijn krijg je waarschijnlijk een 3gs. Maar volgens mij hebben zei nog een voorraad aan 3g's
  #3  
Oud 15-06-10, 22:17
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

beter zorgen ze dat ik minimaal een Apple toestel krijg dus op zijn MINST een nieuwe iPhone 3G. Ik ben echt niet meer geïnteresseerd in een ander toestel.
  #4  
Oud 16-06-10, 17:48
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

vanmorgen zijn mijn ouders met het toestel naar de phonehouse gegaan en hebben een claim ingediend.

iPhone wordt opgestuurd naar het reperatie-centrum en deze gaan de iphone onderzoeken, mocht het toestel niet meer te maken zijn dan krijg ik een nieuwe. Echter moeten ze deze bij Apple gaan bestellen omdat ze geen meer in voorraad hebben -,-' verwachte tijd totdat ik een nieuwe krijg is 4 tot 6 weken MITS het toestel niet meer te repareren is.

Je zag het water gewoon achter het scherm zitten, hoe wil je dat gaan fixen? is allemaal vocht schade, mochten ze het maken zal de telefoon wellicht instabiel worden -,-'

Hoezo geven ze me geen iPhone 3GS, iPhone 3G is van de markt, iPhone 3GS gaat van de markt, iphone 4G staat voor de deur.
Ook zijn de abonnements prijzen exact hetzelfde van de 3G en 3GS..

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 16-06-10 om 17:52.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherm van de Iphone knippert na waterschade BrittVeger iPhone algemeen 2 17-02-11 16:38
iphone 3gs, waterschade plus fout 1002, second opinion? Tim12342 iPhone algemeen 0 14-01-11 23:20
Iphone garantie-uitbreiding bij val of waterschade Crazyguy iPhone algemeen 1 24-10-10 22:40
Problemen door waterschade Iphone 3GS Axelle iPhone algemeen 0 10-08-10 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.