Problemen door waterschade Iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Mijn Iphone is 2 dagen geleden in het toilet gevallen Sinds vandaag gaat hij weer aan (joepie!!!), maar ik heb probleempjes: - hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen door waterschade Iphone 3GS
Hallo iedereen!
Mijn Iphone is 2 dagen geleden in het toilet gevallen Sinds vandaag gaat hij weer aan (joepie!!!), maar ik heb probleempjes: - hij heeft geen bereik meer (als ik bereik ga zoeken dan vind hij wel Mobistar, Base en Proximus, maar zelfs als ik Proximus aanduid gaat hij er niet op) - op mijn Facebook applicatie en andere internet gerelateerde applicaties wil hij ook niet meer gaan - ik kan wel via de normale Wi-Fi nog op internet surfen - synchroniseren en laden doet hij nog Iemand een idee hoe ik terug bereik kan krijgen?? Hartelijk bedankt!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Defect Backlight door waterschade | tjizzie | iPhone algemeen | 2 | 03-08-11 21:49 |
iphone 3gs, waterschade plus fout 1002, second opinion? | Tim12342 | iPhone algemeen | 0 | 14-01-11 23:20 |
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel | Baggio13 | iTunes | 3 | 06-11-10 21:07 |
LCD scherm stuk door waterschade, hoe contacten openen? | pronk | iPhone algemeen | 0 | 27-07-10 19:43 |
iPhone 3G waterschade | dannyhtek | iPhone algemeen | 3 | 16-06-10 17:48 |
|
|