LCD scherm stuk door waterschade, hoe contacten openen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op vakantie is mijn iphone helaas aan waterschade wegens extreem noodweer. De telefoon ging na lang drogen nog wel aan, maar ik zie alleen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
LCD scherm stuk door waterschade, hoe contacten openen?
Op vakantie is mijn iphone helaas aan waterschade wegens extreem noodweer. De telefoon ging na lang drogen nog wel aan, maar ik zie alleen maar horizontale strepen met een witte achtergrond. Als ik goed heb gelezen duidt het erop dat mijn LCD scherm kapot is. Waarschijnlijk krijg ik wel een nieuwe telefoon via de reisverzekering alleen ben ik uiteraard al mijn contacten kwijt.
Is er een manier om mijn contacten op de pc te bekijken/openen? (windows) Ik heb een recente reservekopie gemaakt, of staan de contactpersonen hier niet automatisch in? Iphone 3gs 3.1.2 software. Alvast hartelijk dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
formaat lcd scherm 3g / 3gs | neophron | iPhone algemeen | 6 | 25-02-11 00:18 |
Scherm van de Iphone knippert na waterschade | BrittVeger | iPhone algemeen | 2 | 17-02-11 16:38 |
2de hands iphone lcd stuk ... | fiestaboyke | iPhone algemeen | 3 | 07-02-11 22:24 |
scherm blijft donker na waterschade | efwe | iPhone algemeen | 0 | 12-10-10 23:49 |
Vlekken en strepen op LCD scherm | mike--ie | iPhone algemeen | 1 | 08-07-10 23:14 |
|
|