Iphone blijft hangen op apple logo, ik heb data nodig discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, mijn Iphone blijft dus hangen op het apple logo, een bekend probleem. De oplossing is ook niet moeilijk, gewoon in recovery mode zetten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone blijft hangen op apple logo, ik heb data nodig
Hee, mijn Iphone blijft dus hangen op het apple logo, een bekend probleem. De oplossing is ook niet moeilijk, gewoon in recovery mode zetten en me itunes restoren.
Mijn probleem is dat er belangrijke data op mijn Iphone staat die ik niet kwijt wil. Er staat geen backup meer op mijn computer, omdat die laatst gerepareerd is, en daar alle gegevens weg zijn. (Ik had wel een image gemaakt met Acronis, lukt niet om terug te zetten.) Het verhaal wordt ingewikkelder: het wachtwoord alpine werkt bij mij niet, dus dit is ook geen optie meer. Zijn er programmas om een volledige backup te maken zelfs in recovery mode? Zijn er programmas om WALP op te lossen, of zijn er mischien toch andere oplossingen? Ik ben nu bezig met een poging tot backuppen met Iphone PC Suite. Het lukt me alleen nog niet om een connectie met de Iphone te krijgen maar ik heb gelezen dat anderen dit wel gelukt is. Laatst gewijzigd door Zjannn; 10-09-10 om 11:45. Reden: update van situatie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apple, data, extract, iphone, logo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 blijft hangen op Apple Logo | scoop1 | Jailbreak | 4 | 02-04-11 13:49 |
help iphone blijft hangen op apple logo | andres666 | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 22:24 |
Iphone 3g blijft hangen op apple logo | danny--dj | iPhone algemeen | 2 | 25-10-09 13:49 |
iPhone: iPhone blijft hangen op apple logo | Kuuhn | Jailbreak | 5 | 06-12-08 15:17 |
iphone blijft hangen (apple logo) | Berten.. | Archief | 3 | 14-07-08 16:37 |
|
|