wirelles blijft connected discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn iphone geupdate heb naar 4.1 blijft mijn wireless continue ge-connect. ook s' nachts als ik hem niet gebruik. Dit zorgt ervoor dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wirelles blijft connected
Sinds ik mijn iphone geupdate heb naar 4.1 blijft mijn wireless continue ge-connect. ook s' nachts als ik hem niet gebruik. Dit zorgt ervoor dat mijn batterij in no time leeg is. Ik heb geen pushberichten of dergelijk aanstaan. Iemand enig idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Erg vreemd, ik zie bij mijn iPhone 4 telkens als ik 'm uit de standby-mode haal dat ie daarna pas verbinding maakt met m'n Wi-Fi-netwerk.
Misschien SSID-broadcast aanstaan in je router-intellingen o.i.d. ? Ging het met een andere firmware wel goed ? |
|
|||
|
|||
Zet je je iPhone 'snachts toevallig in vliegtuigmodus?
Bij mij is het zodra ik hem in vliegtuigmodus zet ook raak, hij houdt dan verbinding ivm push. |
|
|||
|
|||
Zodra ik thuis kom maakt hij verbinding met mijn Wi-Fi dat deed mijn E72 ook al. Als je dit niet wilt schakel je het toch uit bij instellingen?
Laatst gewijzigd door zackary; 13-09-10 om 23:08. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien heeft hij hem wel niet in de vliegtuigmodus? |
|
||||
|
||||
Heb je toevallig slechte 3G ontvangst thuis? Ik heb dat wel, en dan blijft mijn Wi-Fi ook continu verbonden.
Als ik bij een vriend ben waar ik zeer goede 3G ontvangst heb, dan schakelt mijn Wi-Fi pas in als ik ontgrendel. Ik heb het idee dat het verband houd met de sterkte van je 3G ontvangst. |
|
||||
|
||||
Misschien eens testen met een andere router i.c.m. met een andere firmwareversie, probleem lijkt me niet direct aan de iPhone te liggen namelijk.
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier 3 wireless netwerken, en het is op alledrie hetzelfde. Het lijkt mee ook stug dat een router uitmaakt of een iPhone Wi-Fi gebruikt...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien de iPhone eens herstellen en daarna geen backup terugzetten en dan nog eens kijken of het beter gaat ? Ik weet het niet dus ik denk ook alleen maar mee |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bejuweled blitz Not connected to facebook | fransbreda | iPhone Games | 1 | 15-02-11 17:05 |
Socket is not connected | Rivinn | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-08-10 15:36 |
3 gs blijft hangen | gideon de vos | Archief | 4 | 26-09-09 10:58 |
2g blijft rebooten | bjakkers | iPhone algemeen | 2 | 13-06-09 16:38 |
|
|