Altijd 3G op iPhone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een iPhone, en ik heb even een vraagje: Als ik iets download uit de market ofzo, staat er eigenlijk ALTIJD 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Altijd 3G op iPhone 4?
Ik heb sinds gisteren een iPhone, en ik heb even een vraagje:
Als ik iets download uit de market ofzo, staat er eigenlijk ALTIJD 3G boven in het balkje. Hoe komt het dat ik geen H krijg? Dit had ik met mijn oude toestel op de locaties waar ik het nu test wel gewoon. Of geeft de iPhone gewoon geen H aan ofzo? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhone geeft alleen 3G aan. Ongeacht UMTS/HSDPA/HSUPA. Anders zie je een klein rondje (GPRS/EDGE).
|
|
||||
|
||||
Als ik een klein rondje heb, dan is mijn verbinding ontiegelijk sloom. 2000 ping, 3 kpbs download en upload. Is dit ook bij jullie?
Ik heb het trouwens gemeten met Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test |
|
||||
|
||||
Kan kloppen... GPRS is ook erg sloom.
|
|
||||
|
||||
ja, het rondje geeft aan dat je gprs gebruikt.. dat is inderdaad terug naar het stenentijdperk ;-)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Niet echt. Pagina X zorgt er niet voor dat GPRS ineens sneller gaat dan pagina B downloaden. Wat je denk ik bedoelt is dat als je de mobiele website download via GPRS dat dat vlotter gaat dan de gewone variant. Dat komt simpelweg omdat een mobiele site kleiner is en meestal minder plaatjes etc. heeft die _dus_ niet gedownload hoeven te worden. /smart-ass mode off |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth: iPhone altijd detecteerbaar??? | jungm | iPhone algemeen | 9 | 16-10-13 21:57 |
Mail op iPhone niet altijd gedownload | kikilech | iPhone algemeen | 6 | 03-10-11 17:27 |
Altijd msn op iphone | Everz | iPhone Apps | 0 | 20-01-11 01:33 |
|
|