Noise-cancelling iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals velen van jullie zullen weten, is er een noise-cancelling mic en functie beschikbaar op de iPhone 4. Echter heb ik er nog maar weinig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Noise-cancelling iPhone 4
Zoals velen van jullie zullen weten, is er een noise-cancelling mic en functie beschikbaar op de iPhone 4. Echter heb ik er nog maar weinig van gemerkt. Werkt het met alle koptelefoons of alleen met de bijgeleverde oordoppen?
En wat zijn jullie ervaringen met deze functie? Werkt het met muziek of alleen telefoongesprekken? Hoe kan ik het testen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is die noise cancelling ervoor om achtergrond geluid weg te filteren voor degene die jou hoort tijdens een gesprek. Zelf zal je er dus weinig van merken. (correct me if i'm wrong).
|
|
|||
|
|||
Precies, noise cancelling zorgt ervoor dat je beter verstaanbaar bent als je in een lawaaiige omgeving aan het bellen bent. Zelf merk je er dus niets van. Ik heb zelf al vlak naast een snelweg staan bellen. Ik was prima verstaanbaar voor de ander terwijl ik zelf nauwelijks ietskon horen. Het werkt dus wel.
|
|
|||
|
|||
Tnx voor de info, kon het nergens vinden.
Maar wel vreemd dat ze moeite doen om een extra mic te plaatsen voor noise-cancelling voor telefoongesprekken en deze dan niet gebruiken voor noise-cancelling bij het luisteren naar muziek e.d. Was een kleine moeite geweest lijkt me, en ideaal. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone static noise | Peter | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-08-10 12:21 |
Noise.io pro synthesizer | totalition | iPhone Apps | 2 | 07-03-09 11:53 |
|
|