iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Doorschakeling Actief bij bellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/72687-doorschakeling-actief-bellen.html)

RHochstenbach 22-09-10 17:37

Doorschakeling Actief bij bellen
 
Ik heb een iPhone 4 (iOS 4.1 zonder jailbreak), en telkens als ik wil bellen, dan staat er 'Doorschakeling Actief' op het scherm. Hoe krijg ik dit weg? Heb al een restore geprobeerd, zonder resultaat.

Heb al gezocht naar andere topics met de zoekfunctie, maar voor die oplossing moet je een jailbreak uitvoeren en dat wil ik niet.

Spreeuwke 22-09-10 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RHochstenbach (Bericht 567230)
Ik heb een iPhone 4 (iOS 4.1 zonder jailbreak), en telkens als ik wil bellen, dan staat er 'Doorschakeling Actief' op het scherm. Hoe krijg ik dit weg? Heb al een restore geprobeerd, zonder resultaat.

Heb al gezocht naar andere topics met de zoekfunctie, maar voor die oplossing moet je een jailbreak uitvoeren en dat wil ik niet.

Staat je toestel toevallig niet op "doorschakelen" ?
instellingen - telefoon - doorschakelen

RHochstenbach 22-09-10 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke (Bericht 567325)
Staat je toestel toevallig niet op "doorschakelen" ?
instellingen - telefoon - doorschakelen

Die optie staat bij mij uitgeschakeld.

kal_el 22-09-10 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RHochstenbach (Bericht 567230)
Ik heb een iPhone 4 (iOS 4.1 zonder jailbreak), en telkens als ik wil bellen, dan staat er 'Doorschakeling Actief' op het scherm. Hoe krijg ik dit weg? Heb al een restore geprobeerd, zonder resultaat.

Heb al gezocht naar andere topics met de zoekfunctie, maar voor die oplossing moet je een jailbreak uitvoeren en dat wil ik niet.

je zit niet bij een officiële iPhone carrier?
Ik vermoed dus dat je ofwel een simlockvrije uit belgië hebt en niet bij mobistar zit?
Wanneer je een belgisch toestel hebt en niet bij mobistar zit, dan zal die melding er steeds opkomen, tenzij je de ipcc aanpast :-)

RHochstenbach 22-09-10 20:53

Ik heb een Brits toestel met Vodafone NL. Welke aanpassingen moet ik maken in het IPCC bestand?

kal_el 22-09-10 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RHochstenbach (Bericht 567457)
Ik heb een Brits toestel met Vodafone NL. Welke aanpassingen moet ik maken in het IPCC bestand?

'k kan je niet helpen, moet nog eens dat gehele ipcc gedoe bekijken.

Maar da's dus de reden waarom je die melding krijgt.
Er zal hier zeker iemand zijn die weet welke optie je moet aan/afzetten in de ipcc-file :-)

Mr_recci 23-09-10 01:32

Ik heb ook een britse met vodafone NL en ik krijg niks...

wil 23-09-10 08:05

Dit is al uitgebreid besproken. Melding doorschakelen actief krijg je niet weg bij vodafone en kpn. Alleen als je de voicemail uitschakelt is de melding weg. IPCC is niet meer aan te passen sinds versie 4.0.

kal_el 23-09-10 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wil (Bericht 567746)
Dit is al uitgebreid besproken. Melding doorschakelen actief krijg je niet weg bij vodafone en kpn. Alleen als je de voicemail uitschakelt is de melding weg. IPCC is niet meer aan te passen sinds versie 4.0.

ik heb 4.0.1 en ik heb wel degelijk het ipcc van mijn operator (mobile vikings) aangepast, zodat die melding bij mij weg is...

wil 23-09-10 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 567841)
ik heb 4.0.1 en ik heb wel degelijk het ipcc van mijn operator (mobile vikings) aangepast, zodat die melding bij mij weg is...

Op een iphone zonder jailbreak? Dan graag een uitleg ook voor vodafone NL, dan ben je de eerste die weet hoe het moet.

kal_el 23-09-10 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wil (Bericht 567852)
Op een iphone zonder jailbreak? Dan graag een uitleg ook voor vodafone NL, dan ben je de eerste die weet hoe het moet.

neen, met een jailbreak, maar dat neemt niet weg dat je nog altijd je ipcc aanpast. ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:09.