Doorschakeling Actief bij bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 (iOS 4.1 zonder jailbreak), en telkens als ik wil bellen, dan staat er 'Doorschakeling Actief' op het scherm. Hoe krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Doorschakeling Actief bij bellen
Ik heb een iPhone 4 (iOS 4.1 zonder jailbreak), en telkens als ik wil bellen, dan staat er 'Doorschakeling Actief' op het scherm. Hoe krijg ik dit weg? Heb al een restore geprobeerd, zonder resultaat.
Heb al gezocht naar andere topics met de zoekfunctie, maar voor die oplossing moet je een jailbreak uitvoeren en dat wil ik niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
instellingen - telefoon - doorschakelen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vermoed dus dat je ofwel een simlockvrije uit belgië hebt en niet bij mobistar zit? Wanneer je een belgisch toestel hebt en niet bij mobistar zit, dan zal die melding er steeds opkomen, tenzij je de ipcc aanpast |
|
|||
|
|||
Ik heb een Brits toestel met Vodafone NL. Welke aanpassingen moet ik maken in het IPCC bestand?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar da's dus de reden waarom je die melding krijgt. Er zal hier zeker iemand zijn die weet welke optie je moet aan/afzetten in de ipcc-file |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een britse met vodafone NL en ik krijg niks...
|
|
|||
|
|||
Dit is al uitgebreid besproken. Melding doorschakelen actief krijg je niet weg bij vodafone en kpn. Alleen als je de voicemail uitschakelt is de melding weg. IPCC is niet meer aan te passen sinds versie 4.0.
|
|
|||
|
|||
ik heb 4.0.1 en ik heb wel degelijk het ipcc van mijn operator (mobile vikings) aangepast, zodat die melding bij mij weg is...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met bellen indien 3G datanetwerk actief | chuckjorris | iPhone algemeen | 0 | 15-10-10 12:22 |
Scherm actief tijdens bellen | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-10 21:09 |
safari pagina blijft actief bij slaapstand | rubens | iPhone Apps | 0 | 14-04-10 14:09 |
Doorschakeling Actief | iDavid | Archief | 2 | 10-11-08 22:31 |
Bij aanzetten random programma actief | forum.bericht | iPhone algemeen | 4 | 17-08-08 21:58 |
|
|