mobiel weg gebracht om te unlocken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik weet dat er staat geen unlock problemen maar dit is niet het hoofd doel. ik bracht hem net weg om te laten unlocken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobiel weg gebracht om te unlocken
hallo,
ik weet dat er staat geen unlock problemen maar dit is niet het hoofd doel. ik bracht hem net weg om te laten unlocken aangezien ut mij nie lukte. nou kreeg ik hem net terug moest betalen en zei test hem eerst maar nou nej hoor hij was niet unlocked dus ik zeg geef em maar mee ik kijk wel verder kreeg hem niet mee omdat hij wel unlocked was??? dus moest zo ie zo betalen of hem achterlaten bij hun keken hun verder ofzo? Nou het hoofd doel hun beweerde dat er 2iphone firmware,s op mijn iphone stonden kan dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
huh? En heb je je telefoon dan maar achter gelaten?
|
||||
|
||||
Ik weet niet bij wie je bent geweest maar dat is geen zuivere koffie!
|
|
|||
|
|||
ja ik kreeg de bon mee terug zo dat ik hem (morgen) kan ophalen maar het gaat mij er meer om dat ik weet of het mogelijk is dat er 2 firmware,s opstaan
|
|
|||
|
|||
gelukkig is het een winkel en krijg em zeker terug desnoods pak ik een nieuwe iphone uit de ventrine aangezien hun mij beloven hem na een uur te kunnen op te halen en vervolgens me bijna met een iphone terug sturen die nie unlocked is ben blij dat ik er bij bleef.
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoe je het bericht geplaatst heb (PC of phone) maar met punten en komma's her en der is het een stuk leesbaarder pffffffff.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het is wel mogelijk, in zekere zin, op deze iPhone, vrijwel onmogelijk.
|
||||
|
||||
@kai824: Beetje erg cryptisch en erg verwarrend.
@perryjong: 2 firmwares op je iPhone is flauwekul. Meenemen die iPhone, dat lijken me prutsers daar in die winkel. En: geen unlock = niet betalen.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
TV op je mobiel via T-mobile 3G | haagsegoof | Odido (T-Mobile) | 9 | 13-09-08 14:13 |
|
|