Iphone 4 kan niet software 4.1 installeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel blij ben ik met mijn Iphone 4 wat een aanwinst . Maar ik kan niet software 4.1 er op zetten. De melding is: omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 kan niet software 4.1 installeren
Heel blij ben ik met mijn Iphone 4 wat een aanwinst.
Maar ik kan niet software 4.1 er op zetten. De melding is: omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de software updateserver of omdat hij tijdelijk offline is Ik heb het sinds 12-9 dagelijks geprobeerd alleen op mijn pc en nog lukt het niet. Doe ik iets fout? Groetjes Elsemarieke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien helpt het als je de firmware zelf hier downloadt. Sla de (juiste!) firmware op je bureaublad op en klik in iTunes op update terwijl je de shifttoets ingedrukt houdt. Je kunt dan zelf de firmware selecteren.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan de software op mijn iPhone niet meer herstellen | Nurves | iPhone algemeen | 4 | 20-07-10 17:01 |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
free software installeren lukt maar niet... | katim110 | Archief | 3 | 27-06-09 20:28 |
Software 2.2 installeren of niet?! | HDL | Archief | 1 | 22-11-08 20:29 |
|
|