Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) De installatie van Itunes en Quicktime ongdaan gemaakt via configuratiescherm/ software. Pc opnieuw gestart en met CCcleaner register opgeschoond. Itunes gedownload en bij installatie krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren
De installatie van Itunes en Quicktime ongdaan gemaakt via configuratiescherm/ software. Pc opnieuw gestart en met CCcleaner register opgeschoond.
Itunes gedownload en bij installatie krijg ik foutmelding bij Quicktime. Er zou al een installatie gaande zijn...........deze melding krijg ik niet weg waardoor ik dus itunes er niet meer op kan zetten. Wie heeft een oplossing?? Mvg. René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
CTRL-ALT-DEL al gedaan en gekeken in je processen wat er (misschien) allemaal draait?
|
|||
|
|||
Ja, maar kan niets vinden waarvan ik kan afleiden dat er al een installatie draait van Quicktime.............
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan itunes niet meer installeren | zorro 1970 | iTunes | 11 | 08-02-11 09:04 |
Windows: Kan geen iTunes of Quicktime installeren | Jonneman | iTunes | 2 | 08-11-10 16:59 |
ik kan itunes 9 niet installeren | Paul MT | Archief | 3 | 21-11-09 15:20 |
Windows: itunes kan niet installeren | d'd daaf | iTunes | 6 | 29-06-09 13:18 |
|
|